نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۳

عقب افتادن دوباره تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 9 و انیمیشن Minions 2

یونیورسال پیکچرز امروز از تغییر دوباره تاریخ اکران فیلم Fast and Furious 9 و انیمیشن Minions: The Rise of Gru خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز از تاخیر دوباره تاریخ اکران دو فیلم بلاک باستری خود در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، فیلم سریع و خشن 9 که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود، اکنون اکران آن یک ماه عقب افتاده و حالا فیلم Fast and Furious 9 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود تا طرفداران مجموعه فیلم سریع و خشن حداقل یک ماه بیشتر برای تماشا قسمت جدید آن صبر کنند.

این تنها تاخیر در فیلم‌های آینده یونیورسال نبود و انیمیشن Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: ظهور گرو) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود، اکنون با یک سال تاخیر دنباله انیمیشن Minions (مینیون‌ها) قرار است در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. بدین ترتیب انیمیشن Minions 2 که در برای اکران در تابستان ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، حالا با دو سال تاخیر روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

مینیون در پوستر انیمیشن Minions: The Rise of Gru

بخشی از این تاخیرها به‌خاطر وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و کند بودن روند بازگشت و بازگشایی دوباره سینماها است و این موضوع ایالت به ایالت متفاوت است. اگرچه روند واکسیناسیون آغاز شده، اما هنوز درصد زیادی از مردم واکسینه نشده و بازگشت مردم به سینماها هنوز کاملا امن نیست و حتی سینماها نیز نمی‌توانند از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. بااین‌حال، طی هفته‌های اخیر شاهد نشانه‌های مثبتی در بازگشت سینماها و مردم به آن بودیم، اما بهبود این روند تا شرایطی مطلوب ممکن است تا پاییز آینده طول بکشد.

وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم F9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. در این فیلم اکشن قرار است شاهد بازگشت هان تا حضور برادر دام باشیم.

اتفاقات انیمیشن Minions: The Rise of Gru در دهه ۷۰ میلادی جریان دارد که گرو طرفدار گروه شرور Vicious 6 است و تلاش می‌کند تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می‌سازد. زمانی که رهبر Vicious 6 مبارز افسانه‌ای گروه یعنی Wild Knuckles را برکنار می‌کند، حال این گروه به دنبال استخدام عضو جدید است و گرو در تلاش است تا وارد این گروه شود،‌ اما در مقابل به دشمنان او تبدیل می‌شوند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده