نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲

اولین تریلر فیلم اکشن جدید نتفلیکس و زک اسنایدر؛ سرقت بزرگ در دنیای زامبی ها

نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر فیلم Army of the Dead را منتشر کرد که حاوی تصاویر متعددی از فیلم اکشن جدید زک اسنایدر در دنیایی پر از زامبی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، نتفلیکس امروز اولین تیزر تریلر این فیلم به کارگردانی زک اسنایدر را منتشر کرد که حاوی تصاویری از دنیای آن، شخصیت‌های فیلم، هدف گروه و زامبی‌های آن است. فیلم Army of the Dead داستان گروهی از مزدوران را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است، وارد شوند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر تولید شده که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته‌اند.

همچنین ماه شهریور امسال بود که نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرد. اتفاقات فیلم Army of the Dead: The Prequel قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد.

فیلم Army of the Dead قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده