نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸

زمان انتشار فیلم اکشن جدید نتفلیکس به کارگردانی زک اسنایدر؛ اولین تریلر به‌زودی

نتفلیکس با انتشار یک پوستر تاریخ انتشار فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرد. همچنین زک اسنایدر زمان پخش اولین تریلر این فیلم اکشن را نیز اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) مشخص شده است. نتفلیکس با انتشار اولین پوستر رسمی اعلام کرد که این فیلم اکشن زامبی محور به کارگردانی زک اسنایدر قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر شود. همچنین نتفلیکس اولین پوستر فیلم Army of the Dead را نیز منتشر کرده که در این پوستر شاهد در گاوصندوقی هستیم که به روی زامبی‌ها بسته شده است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر

علاوه‌براین، زک اسنایدر تایید کرد که اولین تریلر فیلم Army of the Dead قرار است در روز پنج‌شنبه این هفته منتشر شود. دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی، هیرویوکی سانادا، گرت دیلاهانت، تیگ نوتارو، رائول کاستیلو، عمری هاردویک، نورا آرنزدر، ماتیاس شوایگهوفر، سامانتا جو، ریچ کرتون و هما قریشی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Army of the Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که شی هیتن و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را برای شبکه نتفلیکس بر عهده داشته‌اند. این فیلم داستان گروهی از مزدوران را دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است، وارد شوند و آن‌ها سعی دارند تا بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. 

همچنین ماه شهریور امسال بود که نتفلیکس ساخت یک انیمه سریالی و یک فیلم پیش درآمد براساس فیلم Army of the Dead را تایید و اعلام کرد. اتفاقات فیلم Army of the Dead: The Prequel قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده