نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸

ساخت قسمت پیش درآمد و یک انیمه سریالی براساس فیلم Army of the Dead تایید شد

نتفلیکس در نظر دارد تا با ساخت یک فیلم پیش درآمد و انیمه سریالی، دنیای فیلم Army of the Dead را گسترش دهد که این فیلم در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس به‌دنبال گسترش دنیای فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، نتفلیکس در ابتدا تایید کرد که این فیلم ترسناک و زامبی محور قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و بدین ترتیب انتشار این فیلم با تأخیر مواجه شده که در حال حاضر مشخص نیست در چه زمانی از سال آینده می‌توانیم منتظر انتشار فیلم ارتش مردگان باشیم. در ادامه نتفلیکس تایید کرد که یک قسمت پیش درآمد به‌همراه یک انیمه سریالی براساس فیلم Army of the Dead در دست ساخت است و به همین منظور با زک اسنایدر قرارداد همکاری امضا کرده است.

اسنایدر قرار نیست برای کارگردانی قسمت پیش درآمد فیلم ارتش مردگان بازگردد، اما به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت که ماتیاس شوایگهوفر وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین شوایگهوفر نقش لودویگ دیتر را در فیلم Army of the Dead نیز بازی کرده است. شی هیتن، نویسنده فیلم ارتش مردگان برای نوشتن فیلمنامه قسمت پیش درآمد فیلم Army of the Dead باز خواهد گشت. اتفاقات قسمت پیش درآمد این فیلم قرار است در آلمان جریان داشته باشد و تمرکز‌ آن روی شخصیت لودویگ دیتر خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر اسنایدر و شوایگهوفر در پشت صحنه فیلم Army of the Dead را مشاهده کنید:

زک اسنایدر و ماتیاس شوایگهوفر در پشت صحنه فیلم Army of the Dead

همچنین انیمه سریالی ارتش مردگان قرار است Army of the Dead: Lost Vegas (ارتش مردگان: وگاس گمشده) نام داشته باشد که این انیمه قرار است به منشا شخصیت دیو باتیستا در روزهای ابتدایی سقوط شهر لاس وگاس بپردازد و همچنین مواجه شدن او با هجوم زامبی‌ها را نیز نمایش خواهد داد. اسنایدر وظیفه کارگردانی دو قسمت اول انیمه Army of the Dead: Lost Vegas را بر عهده دارد و جی الویویا نیز به‌عنوان شورانر و همچنین کارگردان دو قسمت دیگر این سریال انیمه‌ای، در این پروژه حضور خواهد داشت. الیویا پیش از این به‌عنوان طراح استوری‌برد در فیلم Army of the Dead نقش داشته است.

همچنین الیویا وظیفه کارگردانی انیمیشن‌های متعددی از دنیای DC را نیز بر عهده داشته است. دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تیگ نوتارو و عمری هاردویک، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمه Army of the Dead: Lost Vegas باز خواهند گشت. نوتارو اخیرا جایگزین کریس دلیا در فیلم Army of the Dead شده است.


منبع Uproxx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده