نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۰

مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ در زیر دریا در پوستر جدید فیلم Godzilla vs. Kong

پوستر جدید و بین‌المللی فیلم Godzilla vs. Kong منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ در زیر دریا هستیم.

ماه گذشته بود که سرانجام برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla vs. Kong را منتشر کرد که این تریلر توانست با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم گودزیلا علیه کونگ منتشر شده است. در این پوستر که درواقع پوستر بین‌المللی این فیلم است، شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ در زیر دریا هستیم که پیش از این در تریلرهای فیلم Godzilla vs. Kong شاهد نبرد این دو هیولا محبوب در روی دریا و ناوهواپیمابر بودیم که ظاهرا بخشی از این مبارزه به زیر دریا کشیده خواهد شد و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ در زیر دریا در پوستر بین المللی فیلم Godzilla vs. Kong

اتفاقات فیلم Godzilla vs. Kong قرار است ۵ سال پس از حوادث فیلم Godzilla: King of the Monsters جریان داشته باشد که سازمان مونارک اکنون دارای یک شاخه شیطانی شده است. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که گودزیلا چرا به مردم عادی حمله می‌کند و برخی معتقد هستند که درواقع مکاگودزیلا در حال انجام این فعالیت‌ها است که توسط این سازمان تروریستی طراحی شده است. گفته می‌شود که مکاگودزیلا احتمالا با سر و جمجمه باقی‌مانده گیدورا در فیلم King of the Monsters طراحی و ساخته شده که این موضوع هنوز رسما تایید نشده است.

میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch و فیلم Death Note، وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده داشته است.

فیلم Godzilla vs. Kong برای اکران در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است به‌مدت ۳۱ روز ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده