// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۹

انتقاد بازیگر نقش فرودو بگینز از نام‌گذاری سریال ارباب حلقه ها

الیجا وود، بازیگر نقش فرودو بگینز در سه‌گانه‌ی سینمایی ارباب حلقه‌ها می‌گوید که شبکه‌ی آنلاین آمازون پرایم بهتر است اسم سریال The Lord of The Rings را تغییر بدهد.

اکنون دیگر تقریبا همه می‌دانند که سریال ارباب حلقه‌ها از شبکه‌ی آمازون پرایم قرار نیست داستان اصلی روایت‌شده در مجموعه فیلم The Lord Of The Rings یا حتی مجموعه فیلم هابیت را به تصویر بکشد. این سریال در یک دوره‌ی زمانی واقعا فاصله‌دار با زمان وقوع رخدادهای اصلی ۶ فیلم سینمایی نام‌برده جریان دارد. مخاطبان پس از خواندن خلاصه داستان سریال ارباب حلقه ها مطمئن شدند که داستان این محصول شبکه آمازون پرایم، هزاران سال پیش از ماجراهای فیلم‌های The Hobbit و Lord of the Rings روایت می‌شود. به همین خاطر الیجا جردن وود، بازیگر ۴۰ساله‌ای که بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی در جایگاه فرودو بگینز معروف شده است، باور دارد که سریال The Lord of The Rings آمازون باید نامی متفاوت را یدک بکشد. زیرا آن داستان اصلی ارباب حلقه‌ها را روایت نمی‌کند.

شبکه آمازون پرایم می‌گوید که سریال Lord of The Rings پرخرج‌ترین اثر تلویزیونی تا به امروز است

سریال ارباب حلقه‌ها قرار است در دوره‌ی دوم داستان‌های سرزمین میانه جلو برود و از پنج فصل تشکیل شود که هرکدام ۸ تا ۱۰ اپیزود دارند. البته باید به یاد داشت که هنوز آمازون به‌صورت رسمی و قطعی تایید نکرده است که اثر مورد بحث را با نام سریال Lord of The Rings پخش می‌کند.

الیجا وود در مصاحبه با مجله امپایر می‌گوید: «برای من بسیار عجیب است که فعلا دارند برای آسان ساختن کار خود، آن را سریال ارباب حلقه‌ها می‌نامند. درحالی‌که این ارباب حلقه‌ها نیست! شدیدا مجذوب کاری شده‌ام که می‌خواهند با این سریال انجام بدهند. اما فکر می‌کنم اینکه آن را سریال ارباب حلقه‌ها صدا می‌زنند، مقداری گمراه‌کننده است.

داستانی که آن‌ها می‌خواهند روایت کنند، از لحاظ زمانی در دوران دوم جریان دارد. نمی‌خواهم آن‌چنان Nerdبازی دربیاورم. ولی این قصه بیشتر نزدیک به دوران داستان سیلماریلیون است تا داستان ارباب حلقه‌ها».

لبخند الیجا وود، بازیگر فیلم ارباب حلقه ها مقابل عکاس ها

هنگامی که مصاحبه‌کننده از الیجا وود پرسید که آیا تمایلی به حضور افتخاری در این سریال دارد یا نه، او پاسخ جالبی را ارائه کرد: «اگر جهانی وجود داشته باشد که در آن حضور من در سکانسی از سریال کاملا منطقی و طبیعی احساس می‌شود، قطعا! ببینید، من از هر بهانه‌ای برای رفتن به نیوزیلند و کار کردن در آن کشور به‌صورت کامل استقبال می‌کنم».

ما می‌دانیم که سائورون، گالادریل و الروند در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت و مدتی قبل، بیست بازیگر دیگر به سریال ارباب حلقه ها اضافه شدند. به‌تازگی فهمیدیم که دو قسمت آغازین اثر وارد پروسه‌ی پایانی تولید و تکمیل جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری شده‌اند. اما هنوز با اینکه بیشتر از سه سال از معرفی اولیه‌ی پروژه می‌گذرد، مشخص نیست که دقیقا در چه زمانی بینندگان می‌توانند انتظار تماشا نخستین فصل سریال را داشته باشند. کوهستان مه‌آلود، منطقه Lindon و جزیره‌ی نومنور برخی از مناطق خلق‌شده در فانتزی غنی جی. آر. آر. تالکین هستند که بینندگان در سریال با آن‌ها مواجه می‌شوند.

نظر شما چیست؟ آیا باور دارید که آمازون باید درنهایت یک اسم غیر از ارباب حلقه ها را برای سریال بسیار پرخرج خود انتخاب کند؟


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده