نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

سائورون، گالادریل و الروند در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که در سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت‌های محبوبی چون سائورون، گالادریل و الروند باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) قرار است شاهد حضور شخصیت‌های کلاسیک و محبوب بیشتری از دنیای سرزمین میانه باشیم. طبق توییتی که TheOneRing.Net در توییتر شخصی خود منتشر کرده، مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال فانتزی به‌زودی در نیوزیلند از سر گرفته خواهد شد و همچنین در این توییت تایید کرد که سه شخصیت سائورون، گالادریل و الروند قرار است در سریال ارباب حلقه ها نیز حضور داشته باشند. حضور شخصیت گالادریل پیش از این فاش شده بود و می‌دانستیم که مورفید کلارک قرار است نقش این شخصیت محبوب را بازی کند. بااین‌حال، اطلاعاتی از بازیگر نقش الروند یا سائورون در دسترس نیست.

در سه‌گانه فیلم پیتر جکسون، کیت بلانشت نقش گالادریل را بازی کرده بود. همچنین هوگو ویوینگ نقش الروند را بر عهده داشت و علاوه‌بر این، سالا بیکر در نقش بدلکار سائورن و آلن هاوارد برای صداپیشگی این آنتاگونیست محبوب دنیای سرزمین میانه‌ در فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) و فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King (ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه) به ایفای نقش پرداختند. سائورون که با نام نکرومنسر نیز شناخته می‌شود، در فیلم‌های هابیت نیز حضور داشت که صداپیشگی این شخصیت بر عهده بندیکت کامبربچ بوده است.

سائورون در فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

از اوایل سال جاری میلادی مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Lord of the Rings در کشور نیوزیلند رسما آغاز شد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث توقف مراحل تولید این سریال فانتزی شده بود و حالا قرار است از ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) مراحل فیلم‌برداری سریال ارباب حلقه‌ها از سر گرفته شود. اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشددر دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید و پایان آن با سقوط سائورون توسط آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌‌ها همراه بود که بخشی از این نبرد حماسی را در ابتدای فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring مشاهده کرده بودیم که اتفاقات این فیلم در دوره سوم جریان داشت.

علاوه‌بر کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، مکس بالدری، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Lord of the Rings حضور دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده