نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۴

بیست بازیگر دیگر به سریال ارباب حلقه ها اضافه شدند

شبکه آمازون از اضافه شدن بیست بازیگر دیگر به سریال ارباب حلقه‌ها خبر داده است، اما از دادن اطلاعاتی در مورد نقش آن‌ها خودداری کرد.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) در کشور نیوزیلند از سر گرفته شده است، اما اطلاعات خیلی زیادی در مورد این پروژه در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمازون از اضافه شدن بیست بازیگر دیگر به این سریال فانتزی و مورد انتظار خبر داده است. آمازون امروز اعلام کرد که ۲۰ بازیگر جدید به سریال ارباب حلقه‌ها اضافه شده‌اند که البته اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید فهرست بازیگران جدید این سریال را مشاهده کنید:

«سینتیا آدای-رابینسون با سابقه بازی در فیلم The Accountant، مکسیم بالدری با سابقه بازی در سریال Doctor Who، ایان بلکبرن با سابقه بازی در فیلم Shelter، کیپ چپمن با سابقه بازی در سریال Top of the Lake، آنتونی کرام با سابقه بازی در فیلم Hush، مکسین کانلیف با سابقه بازی در سریال Power Rangers Megaforce، تریستان گراول با سابقه بازی در سریال The Terror، سر لنی هنری با سابقه بازی در سریال دکتر هو، توسیتا جِیاساندرا با سابقه بازی در سریال Midsomer Murders، فابین مک‌کالوم با سابقه بازی در سریال You، سایمن مرلز با سابقه بازی در سریال Knightfall

فهرست اول بازیگران جدید سریال The Lord of the Rings / ارباب حلقه ها

فهرست دوم بازیگران جدید سریال The Lord of the Rings / ارباب حلقه ها

فهرست سوم بازیگران جدید سریال The Lord of the Rings / ارباب حلقه ها

جف مورِل با سابقه بازی در سریال Cloudstreet، پیتر مولان با سابقه بازی در سریال Westworld، لوید اووِن با سابقه بازی در فیلم Miss Potter، آگوستوس پرو با سابقه بازی در سریال Into the Dark، پیتر تِیت با سابقه بازی در فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King، الکس تارانت با سابقه بازی در سریال Filthy Rich، لئون وادام با سابقه بازی در سریال Power Rangers Beast Morphers، بنجامین واکر با سابقه بازی در سریال Jessica Jones و سارا زوانگوبانی با سابقه بازی در سریال Nightmares and Dreamscapes».

علاوه‌بر بازیگران جدید، مورفید کلارک، رابرت آرمایو، مارکلا کاونا، جوزف ماورل، اما هوروت، تام باج، اووین آرتور، نازنین بنیادی، اسماعیل کروز کوردووا، تایرو موهافیدین، سوفیا نامویت، مگان ریچاردز، دیلان اسمیت و چارلی ویکرز، دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضور آن‌ها در سریال The Lord of the Rings تایید و اعلام شده بود. اتفاقات سریال ارباب حلقه‌ها قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد. در دنیای افسانه‌ای جی. آر. آر. تالکین، دوره دوم به مدت ۳۴۴۱ سال طول کشید و پایان آن با سقوط سائورون توسط آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌‌ها همراه بود که بخشی از این نبرد حماسی را در ابتدای فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring مشاهده کرده بودیم که اتفاقات این فیلم در دوره سوم جریان داشت.


منبع io9.gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده