نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۵

استقبال بسیار گسترده از تریلر سریال WandaVision در اولین روز انتشار

طبق اطلاعات منتشر شده، اولین تریلر سریال WandaVision توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و موفق به ثبت یک رکورد نیز شود.

بامداد دوشنبه این هفته و در طول جوایز امی امسال بود که مارول استودیو اولین تریلر رسمی سریال WandaVision (وانداویژن) را منتشر کرد که این تریلر که فضایی بسیار متفاوت و عجیب و غریبی داشت، توانست علاوه‌بر غافلگیر کردن طرفداران باعث استقبال آن‌ها نیز شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال گسترده بینندگان از تریلر اولین سریال دنیای سینمایی مارول که قرار است از دیزنی پلاس منتشر شود، منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، اولین تریلر سریال WandaVision در اولین روز انتشار بیش از ۵۳ میلیون بار تماشا شده و رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ تلویزیونی یک سرویس استریم در ۲۴ ساعت اول انتشار را شکسته است.

ددلاین این استقبال را هم سطح تریلرهای Super Bowl می‌داند و این تریلر توانسته بیشتر از تریلرهای این مسابقه مثل فیلم Avengers: Infinity War با ۳۰.۹ میلیون بار تماشا که در سوپر باول ۲۰۱۸ منتشر شد و تریلر فصل دوم سریال Stranger Things که در سوپر باول ۲۰۱۷ شاهد انتشارش بودیم و ۲۸.۲ میلیون بار نیز تماشا شده بود، مورد توجه قرار بگیرد. همچنین استقبال بیشتری از تریلر وانداویژن نسبت به نمایش‌های Super Bowl امسال مثل فیلم Black Widow با ۱۸.۷ میلیون بار تماشا، فیلم Mulan با ۱۲.۴ میلیون بار تماشا و فیلم No Time to Die با ۱۰.۱ میلیون بار تماشا نیز شده است.

اسکارلت ویچ و ویژن در سریال WandaVision

این در حالی است که جوایز امی امسال نتوانست بیننده زیادی را جذب کند و تنها ۶.۱ میلیون نفر به تماشای آن پرداخته‌ بودند. همچنین سریال WandaVision یکی از پر بحث‌ترین مباحث در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز بوده که آن را هم ردیف پر بحث‌ترین فیلم‌های بلاک‌باستری پیش از شیوع ویروس کرونا تبدیل می‌کند. الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، پل بتانی در نقش ویژن، تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.

پخش سریال WandaVision قرار است از اواخر سال ۲۰۲۰ و احتمالا از ماه دسامبر (آذر یا دی) از دیزنی پلاس آغاز شود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده