نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۴

اولین تصویر جوکر با بازی جرد لتو در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

زک اسنایدر به‌تازگی اولین تصویر از شخصیت جوکر با بازی جرد لتو در فیلم Justice League را منتشر کرده است. همچنین در تصویری دیگر اسنایدر به حضور مارشن من‌هانتر اشاره کرده است.

جمعه هفته گذشته بود که شبکه HBO Max تاریخ انتشار فیلم Zack Snyder's Justice League را اعلام کرد که براساس آن، نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از حضور جوکر در این فیلم منتشر شده است. همان‌طور که احتمالا خبر دارید، جرد لتو قرار است حضور کوتاهی را در نقش جوکر در فیلم Zack Snyder's Justice League داشته باشد که زک اسنایدر امروز اولین تصویر از جوکر در این فیلم را منتشر کرده است:

جرد لتو در نقش جوکر در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

اگرچه ظاهر جوکر خیلی واضح نیست، اما می‌توان از همین تصویر تفاوت‌هایی با گریم جرد لتو در فیلم Suicide Squad را مشاهده کرد که ظاهرا خبری از خالکوبی‌های نسخه جوکر در فیلم جوخه انتحاری نیست. اگرچه اطلاعات بیشتری از حضور دشمن قدیمی بتمن در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League منتشر نشده، اما پیش از این گفته می‌شد که صحنه‌های جوکر در این فیلم احتمالا بیشتر یا به‌صورت کامل در صحنه‌های Knightmare جریان خواهد داشت. در هر حال باید دید اسنایدر چه برنامه‌هایی را برای جوکر در نسخه خود از فیلم لیگ عدالت دارد.

اسنایدر چند روز قبل هم تصویر دیگری از فیلم Zack Snyder's Justice League را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور سایبورگ در حالت مبارزه بودیم. البته نکته جالب این تصویر یک دیالوگ از شخصیت مارشن من‌هانتر که از نزدیک بودن یک جنگ خبر می‌دهد و بسیاری اعتقاد دارند که اسنایدر قصد داشته تا در این تصویر از حضور مارشن من‌هانتر در فیلم Zack Snyder's Justice League خبر دهد:

سایبورگ در حال رزمی و دیالوگ مارشن من‌هانتر در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League در ابتدا قرار بود یک سریال ۴ قسمتی باشد، اما اکنون یک فیلم با مدت زمان ۴ ساعت خواهد بود که در حال حاضر قرار نیست دارای یک دنباله باشد و حتی اسنایدر نیز برنامه‌ای برای ساخت فیلم دیگری در دنیای دی سی نداردنسخه Snyder Cut فیلم Justice League قرار است دارای ۱۵۰ دقیقه صحنه اضافه نسبت به نسخه اکران باشد که این زمان شامل صحنه‌های فیلم‌برداری دوباره فیلم نیز خواهد شد. همچنین ساخت فیلم Zack Snyder's Justice League اخیرا به پایان رسیده است.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده