// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

پخش چند ثانیه از فیلم مورتال کمبت در تریلر جدید شبکه HBO Max

استودیوهای برادران وارنر با پخش یک ویدیو تبلیغاتی جدید مخاطبان را دعوت به خریداری اشتراک HBO Max کردند و ثانیه‌هایی دیده‌نشده از چند اثر همچون فیلم Mortal Kombat و فیلم The Suicide Squad را نمایش دادند.

دیگر همه می‌دادند که تک‌تک فیلم‌های ۲۰۲۱ استودیوهای برادران وارنر در تصمیمی بحث‌برانگیز، همزمان با سینماها از شبکه HBO Max پخش می‌شوند. این حرکت با فیلم واندر وومن 1984 آغاز شد و طی ساعات آتی با پخش فیلم The Little Things ادامه می‌یابد؛ اثری با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن، جرد لتو و رامی ملک که درصد رضایت ۵۰ منتقدان در راتن تومیتوز و میانگین نمرات ۵۳ از ۱۰۰ آن‌ها در متاکریتیک را دریافت کرده است.

در هر حالت از آن‌جایی که HBO Max به‌عنوان یک شبکه آنلاین/استریم‌محور حتی مطابق آمار جدید هم کیلومترها عقب‌تر از رقبای خود است، برادران وارنر با تمام قوا به تبلیغ این برنامه ادامه می‌دهد. مخصوصا باتوجه‌به این حقیقت که نقشه‌ی وارنرمدیا برای پخش تمام فیلم های خود از شبکه HBO Max بسیار مشکل‌ساز بوده است و بعید نیست هزینه‌های سنگینی روی دوش شرکت بگذارد. پس اگر طی ماه‌های آتی به یک موفقیت عظیم برای شبکه HBO Max منجر نشود، وارنرمدیا قطعا روزهای خوشی را سپری نخواهد کرد. مثلا این استودیو به‌تازگی مجبور به پرداخت ۲۵۰ میلیون دلار به شرکت لجندری شد تا بتواند بدون هیچ مشکلی به اکران سینمایی و پخش آنلاین همزمان فیلم Godzilla vs. Kong بپردازد.

لوگو سفید شبکه آنلاین اچ بی او مکس شرکت وارنرمدیا روی بک گراند بنفش

این وسط شاید مهم‌ترین نکته‌ی تریلر تبلیغاتی جدید شبکه HBO Max آن باشد که چند ثانیه فوتیج جدید از فیلم The Suicide Squad جیمز گان را تحویل بینندگان می‌دهد. طی این ثانیه‌ها می‌توان فرار هارلی کوئین با نقش‌آفرینی مارگو رابی از یک ساختمان در حال تخریب و رویارویی دو شخصیت بلاداسپورت با بازی ادریس البا و پیس‌میکر با بازی جان سینا را دید.

شاید مهم‌ترین بخش تریلر تبلیغاتی جدید HBO Max برای بسیاری از مخاطبان، ویدیو چند ثانیه‌ای فیلم مورتال کمبت باشد که تا پیش از این فقط چند تصویر از آن را دیده بودیم. فیلم Mortal Kombat در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) پخش می‌شود و سازندگان قول داده‌اند که به مجموعه بازی مورتال کمبت وفادار باشد و حتی شامل Fatalityهای بسیار خشن نیز باشد.

حمله خونین دو نفر به یکدیگر در فیلم مورتال کمبت استودیوهای برادران وارنر

ویدیو تبلیغاتی جدید شبکه HBO Max در یوتیوب

در تریلر مورد بحث، فوتیج‌های چند اثر دیگر هم به چشم می‌خورند؛ از فیلم King Richard با بازی ویل اسمیت و فیلم The Many Saints of Newark که پیش‌درآمد سریال سوپرانوها است تا فیلم علمی تخیلی Reminiscence با بازی هیو جکمن و فیلم Space Jam 2 که لبران جیمز در آن حضور دارد. فیلم Dune، فیلم Judas and the Black Messiah، فیلم تام و جری، فیلم ترسناک The Conjuring: The Devil Made Me Do It، فیلم موزیکال In The Heights، فیلم Cry Macho، فیلم ترسناک Malignant و صد البته فیلم Those Who Wish Me Dead به نویسندگی و کارگردانی تیلور شریدان هم در این تریلر دیده می‌شوند.

البته برای بعضی از آثار نام‌برده، وارنر فعلا فقط به نمایش لوگو بسنده کرده است. راستی در تریلر شاهد اشاره‌ای بسیار کوتاه به آخرین فیلم استودیوهای برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی ماتریکس جدید هم هستیم که ظاهرا ممکن است اسمی غیر از فیلم The Matrix 4 داشته باشد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده