نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

پخش سریال WandaVision با انتشار دو قسمت اول آغاز خواهد شد

دیزنی تایید کرد که هفته آینده دو قسمت اول سریال WandaVision به‌صورت همزمان از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

جمعه هفته آینده و از تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۶ دی)، پخش سریال WandaVision از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که مدتی پیش متوجه شدیم که اولین سریال دنیای سینمایی مارول در ۹ قسمت تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی اطلاعات جدیدی را برای طرفداران سریال وانداویژن منتشر کرده است. دیزنی امروز اعلام کرد که دو قسمت اول سریال WandaVision قرار است هفته آینده به‌صورت همزمان از دیزنی پلاس منتشر شود و در ادامه قسمت سوم سریال وانداویژن در تاریخ ۲۲ ژانویه (۳ بهمن) منتشر خواهد شد. قابل انتظار است که سایر قسمت‌ها به‌صورت هفتگی منتشر شود.

سریال WandaVision درواقع اولین محصول مارول استودیو است که پس از اکران فیلم Spider-Man: Far From Home در تابستان سال ۲۰۱۹، قرار است منتشر شود و پخش دو قسمت اول سریال وانداویژن در یک روز می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول باشد. همچنین در خبری دیگر، سریال WandaVision درجه سنی PG را دریافت کرده است که در مقایسه با محصولات دیگر دنیای سینمایی مارول، کمترین درجه سنی را در اختیار خواهد داشت که باتوجه‌به محتویات این سریال و فضای تلویزیون، نمی‌تواند اتفاق خیلی عجیبی باشد. همچنین سریال وانداویژن قرار است با اتفاقات فیلم Spider-Man 3 و فیلم Doctor Strange In The Multiverse ارتباط داشته باشد.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel و فیلم Black Widow، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones، فصل اول سریال Fargo و سریال The Boys، بوده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده