نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶

مراحل فیلمبرداری فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness موقتا متوقف شده است

الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیموف در مصاحبه اخیر خود از تعطیلی موقتی تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness در بریتانیا خبر داده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) مدت کوتاهی است که در بریتانیا آغاز شده است، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بریتانیا باعث توقف موقتی تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول شده است. الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیموف در مصاحبه اخیرش با برنامه Jimmy Kimmel Live تایید کرد که موج جدید پاندمی کووید-۱۹ در بریتانیا باعث قرنطینه سراسری در این کشور شده و به همین ترتیب مراحل تولید فیلم Doctor Strange 2 نیز متوقف شده است.

اولسن هم‌اکنون در لندن حضور دارد و طبق گفته خودش، این دومین قرنطینه‌های است که او طی سه ماه گذشته تجربه می‌کند. اولسن توضیح داد از آنجایی که آمار افراد بستری در بیمارستان‌ها بسیار بالا رفته، آن‌ها نمی‌توانند به سر صحنه تولید فیلم بروند و این موضوع تا بهبود وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت. خبر توقف تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness ممکن است در ظاهر اتفاق جدید و عجیبی نباشد، اما نکته مهم این است که این اتفاق می‌تواند باعث عقب افتادن دوباره اکران فیلم شود. دنباله فیلم Doctor Strange هم‌اکنون برای اکران در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در قسمت سیاه و سفید سریال WandaVision

بااین‌حال، اگر تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که پیش از این قرار بود در تابستان امسال جلوی دوربین برود، در آینده نزدیک از سر گرفته نشود، احتمال عقب افتادن اکران این فیلم بالا خواهد رفت. سم ریمی وظیفه کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness را بر عهده دارد که او درواقع جانشین اسکات دریکسون شده است. علاوه‌براین، مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی) وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته است.

بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف (اسکارلت ویچ)، بندیکت وانگ در نقش وانگ، چیویتل اجیوفور در نقش کارل موردو، ریچل مک‌آدامز در نقش کریستین پالمر و سوچیل گومز در نقش آمریکا چاوز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید و اعلام شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Doctor Strange 2 در دسترس نیست. همچنین کامبربچ برای بازی در نقش دکتر استرنج در فیلم Spider-Man 3 نیز حضور دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده