نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

سازنده سریال Loki نویسنده جدید فیلم Doctor Strange 2 شد

مایکل والدرون، خالق سریال Loki، توسط مارول استودیو برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness استخدام شده است.

ماه گذشته بود که اسکات دریکسون به علت اختلاف نظر با مارول استودیو تصمیم گرفت تا از سمت کارگردانی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) انصراف دهد، اما چند روز پیش خبری منتشر مبنی بر اینکه سم ریمی، کارگردان سه‌گانه اصلی فیلم Spider-Man (اسپایدرمن)، در حال مذاکره با مارول استودیو برای کارگردانی دنباله‌ فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) است

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده جدیدی برای بازنویسی فیلمنامه این فیلم نیز استخدام شده است. مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی) که پیش از این در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) نیز حضور داشته، به تیم نویسندگان این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است.

مایکل والدرون

هرچند سم ریمی هنوز در آستانه بستن قرارداد است، اما گفته می‌شود که والدرون براساس نظر وی برای بازنویسی فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness استخدام شده است. پیش از این جید بارتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه اولیه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته و این فیلم قرار است اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول باشد که هنوز مشخص نیست که تا چه میزان قرار است شاهد استفاده از عناصر ترسناک در فیلم باشیم. بااین حال، استخدام کارگردان و نویسنده جدید ممکن است نشان دهد که فیلم نیاز به تغییرات گسترده‌تری نسبت به آنچه که پیش از این تصور می‌شد، دارد. سریال Loki که فیلم‌برداری آن مدتی است آغاز شده، یکی از سریال‌های اول مارول برای سرویس استریم دیزنی پلاس است که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود و به‌نظر می‌رسد که مارول از عملکرد او رضایت زیادی داشته است و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران لوکی نیز باشد.

والدرون که پیش از این فیلمنامه ۹ قسمت از سریال HarmonQuest را نوشته بود، اخیرا وظیفه نوشتن قسمت دوم از فصل چهارم سریال Rick and Morty را بر عهده داشته و همچنین ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Heels برای شبکه استارز را نیز بر عهده دارد. او همچنین وظیفه ساخت سریال Florida Man به‌ تهیه‌کنندگی استیون سودربرگ برای شبکه USA را بر عهده خواهد داشت که دستور ساخت قسمت پایلوت آن صادر شده است. تاکنون حضور بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیمف (اسکارلت ویچ) و بندیکت وانگ در نقش وانگ در دنباله‌ فیلم Doctor Strange تایید و اعلام شده است.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده