نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۹

تعداد قسمت‌های سریال WandaVision ممکن است مشخص شده باشد

طبق اطلاعاتی که بخش لاتین دیزنی پلاس ثبت کرده، ممکن است بالاخره تعداد دقیق قسمت‌های سریال WandaVision مشخص شده باشد.

ماه گذشته در طول برنامه Investor Day دیزنی بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال WandaVision (وانداویژن) را منتشر کرد و در ادامه اخیرا هم تریلر دیگری از این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. پخش سریال WandaVision قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) آغاز شود، اما تا به امروز اطلاعات زیادی از جمله داستان و اتفاقات و همچنین تعداد دقیق قسمت‌های آن منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش لاتین دیزنی پلاس اطلاعاتی را ثبت کرده که ممکن است تعداد دقیق قسمت‌های سریال وانداویژن را فاش کرده باشد.

طبق این اطلاعات، پخش سریال WandaVision تا تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند) ادامه خواهد داشت که اگر این موضوع درست باشد، بدین ترتیب سریال وانداویژن قرار است در ۸ قسمت منتشر شود. پیش از این گفته می‌شد که این سریال از دنیای سینمایی مارول قرار است در ۶ قسمت تولید شود، اما شایعاتی نیز وجود داشت که ادعا می‌کرد این سریال درواقع در ۸ قسمت تولید خواهد شد. بااین‌حال، دیزنی پلاس یا مارول استودیو هنوز به‌صورت رسمی واکنشی به این خبر نداشته و باید منتظر اطلاعات بیشتر و رسمی در این رابطه باشیم. این در حالی است که پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) آغاز خواهد شد.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel و فیلم Black Widow، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones، فصل اول سریال Fargo و سریال The Boys، بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده