نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۰

تریلر جدید سریال WandaVision بینندگان را به شهر عجیب و غریب وست‌ویو دعوت می‌کند

مارول استودیو تریلر کوتاه و جدیدی از سریال WandaVision را منتشر کرده است که سوالات طرفداران را در مورد اتفاقات سریال بیشتر از قبل می‌کند.

ماه گذشته در طول برنامه Investor Day دیزنی بود که مارول استودیو تریلر جدیدی از سریال WandaVision (وانداویژن) را منتشر کرد که در طول آن شاهد فضای عجیب و غریب سریال بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه دیگری از این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. تریلر جدید سریال WandaVision حدود یک دقیقه زمان دارد و در طول آن به شاهد سفر واندا و ویژن به شهر خیالی وست ویو (Westview) هستیم که قرار است در این شهر عجیب و غریب زندگی کنند.

اگرچه اطلاعات خیلی زیادی از داستان سریال WandaVision در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که واندا در این سریال رسما به اسکارلت ویچ تبدیل می‌شود و سریال وانداویژن با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دارای ارتباط داستانی است، اما راز مهمی در پشت پرده وجود دارد که براساس تریلر، ظاهرا اتفاقات هر قسمت قرار است با تم دهه‌های متفاوت جریان داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق صفحه رسمی مارول در یوتیوب تماشا کنید.

الیزابت اولسن، پل بتانی، تیونا پریس، کت دنینگز، رندال پارک، کاترین هان و جولین پاردی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر با سابقه حضور در تیم نویسندگان فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Black Widow (بلک ویدو)، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال بر عهده مت شکمن با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، بوده است.


منبع io9.gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده