نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۴

جرمی رنر تصویری از صورت آسیب دیده خود از پشت صحنه سریال Hawkeye را منتشر کرد

به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye سرانجام آغاز شده و جرمی رنر تصویری به اشتراک گذاشته که در آن او گریمی با صورت آسیب دیده دارد.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی سال گذشته بود که مارول استودیو رسما ساخت سریال Hawkeye (هاوک آی) را تایید و اعلام کرد که در این سریال قرار است شاهد بازگشت جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون باشیم. همچنین در این سریال قرار است شخصیت کیت بیشاپ نیز معرفی شود که هیلی استاینفلد، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم True Grit (شهامت واقعی)، گزینه اول بازی در این نقش است، اما هنوز این موضوع قطعی نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تولید سریال Hawkeye ممکن است سرانجام آغاز شده باشد. اگرچه بازیگر نقش کیت بیشاپ هنوز رسما مشخص نشده، اما جرمی رنر تصویر جدیدی منتشر کرده که ظاهرا از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye خبر می‌دهد:

جرمی رنر با ظاهر آسیب دیده کلینت بارتون در پشت صحنه سریال Hawkeye

همان‌طور که در تصویر مشخص است، شاهد گریم متفاوت جرمی رنر هستیم که بخش‌هایی از صورت وی از جمله چشم و دماغ وی آسیب دیده و درواقع رنر در این تصویر شباهت جالبی به کلینت بارتون در کمیک هاوک‌آی اثر مت فرکشن و دیوید آجا دارد که در آن بارتون در حال آموزش کیت بیشاپ است. بسیاری انتظار دارند که در سریال Hawkeye شاهد حضور و معرفی گروه Tracksuit Mafia باشیم که مانند دنیای کمیک، کلینت و کیت برای مبارزه با آن با یکدیگر همکاری کنند. همچنین بارتون در سری کمیک Hawkeye: Freefall نیز بارها آسیب دیده بود که از آن به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی منبع اقتباس سریال یاد می‌شود.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Hawkeye در استودیوی فیلمسازی Trilith در آتلانتا در حال انجام است. اگرچه بازیگر کیت بیشاپ هنوز رسما مشخص نشده، اما به‌نظر می‌رسد که هیلی استاینفلد همچنان اولویت اول مارول برای این نقش است و درنهایت باید دید بازیگر این نقش چه کسی خواهد بود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men (مد من)، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاوک‌آی را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Hawkeye در ۸ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده