نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۰

ریبوت فیلم پلنگ صورتی توسط کارگردان Sonic the Hedgehog در دست ساخت است

به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیوی MGM با همکاری جف فاولر کارگردان لایو اکشن موفق Sonic the Hedgehog به‌دنبال ساخت مجدد ریبوت مجموعه پلنگ صورتی است.

براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جف فاولر به همراه کریس برنر نویسنده فیلم اکشن و کمدی Bad Boys for Life روی بازسازی مجموعه به یادماندنی و خاطره انگیز پلنگ صورتی (Pink Panther) کار می‌کنند. وقتی صحبت از یک پروژه جدید در مجموعه پلنگ صورتی مطرح می‌شود، اولین سؤال این است که کدام یک از نسخه‌ها مورد بازسازی قرار خواهد گرفت؟ آیا این فیلم درباره ماجراهای خنده‌دار بازرس کلوزو و جستجوی او برای یافتن جواهرات گمشده است یا اینکه اصلاً منظور همان پلنگ صورتی مشهوری است که در اسپین آف‌های کارتونی مختلف حاضر می‌شد؟ ظاهراً پاسخ MGM در اینباره این است که «چرا هردوی این‌ها در کنار هم مطرح نباشند؟»

طبق توضیحات خبرگزاری هالیوود ریپورتر، داستان اصلی نسخه ریبوت این مجموعه حول محور یک شخصیت کارآگاه اتفاق می‌افتد که حالا یا از خود بازرس کلوزو یا از یک کاراکتر جدید برای این منظور استفاده خواهد شد. این شخصیت وارد یک سری اتفاقات عجیب و غریب می‌شود که درنهایت منجر به ارتباط توهم انگیز او با «پلنگ صورتی» کارتونیِ داستان می‌شود. براساس توضیحات سازندگان این اثر، به نظر می‌رسد که این ریبوت تاحد زیادی به فیلم Calvin and Hobbes شباهت دارد.

بازرس کلوزو و پلنگ صورتی

فیلم پلنگ صورتی توسط شرکت تولید محتوای دن لین و جاناتان ایریچ، یعنی Rideback ساخته خواهد شد. والتر میریش، تهیه کننده اجرایی نسخه اورجینال فیلم در سال ۱۹۶۳ نیز مجدداً به‌عنوان تهیه کننده اجرایی این نسخه درکنار رایان هالپرین از Rideback حضور خواهد داشت. لارنس، پسر میریش نیز به همراه جولی اندروز به‌عنوان تهیه‌کنندگان این اثر فعالیت خواهند کرد. هالیوود ریپورتر به این نکته نیز اشاره داشته که جولی اندروز، بازیگر فیلم‌های Mary Poppins و The Sound of Music با بلیک ادواردز نویسنده و کارگردان نسخه اورجینال Pink Panther ازدواج کرده بود.

مجموعه فیلم‌های اورجینال پلنگ صورتی در حدفاصل سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۹۳ و در قالب ۱۰ قسمت منتشر شدند که در بسیاری از آن‌ها پیتر سلر فقید، در نقش بازرس کلوزو نقش آفرینی می‌کرد. قبلاً هم یک بار در سال ۲۰۰۶ ریبوت این مجموعه تحت عنوان The Pink Panther ساخته شد که استیو مارتین نقش بازرس کلوزو را برعهده داشت. مارتین در سال ۲۰۰۹ نیز بار دیگر با The Pink Panther 2 این نقش را عهده دار شد. شخصیت کارتونی پلنگ صورتی نیز در بیش از ۱۰۰ اپیزود کوتاه و چندین مجموعه انیمیشنی حضور پیدا کرده است.

جف فاولر کارگردان سونیک خارپشت

فاولر، کارگردان این فیلم اخیراً به‌عنوان کارگردان دنباله فیلم Sonic the Hedgehog 2 نیز انتخاب شده است. هنوز هیچ یک از سازندگان این دو اثر زمان مشخصی را برای آماده‌سازی سازی و انتشار آن‌ها تعیین نکرده اند. فیلم لایو اکشن سونیک یکی از معدود عناوین موفق سال ۲۰۲۰ در باکس آفیس بود که به‌دلیل بحران شیوع کرونا به سال تأخیرها و تعویق‌ها شهرت پیدا کرده است.

نظر شما درباره ساخت ریبوت مجموعه پلنگ صورتی چیست؟ آیا با ایده‌ی اصلی طراحی داستان این اثر موافق هستید؟ در ادامه می‌توانید نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده