نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 اعلام شد

شرکت پارامونت پیکچرز سرانجام تاریخ اکران و بازگشت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog 2 را تایید و اعلام کرده است.

خرداد امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) را رسما تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Sonic مشخص و اعلام شده است. پارامونت اعلام کرد که فیلم Sonic the Hedgehog 2 برای اکران اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم سونیک در دسترس نیست، اما باتوجه‌به پایان قسمت اول، قابل انتظار است که شاهد بازگشت دکتر رباتنیک با بازی جیم کری و همچنین حضور تیلز یا مایلز «تیلز» پراور باشیم.

همچنین قابل انتظار است که شاهد بازگشت جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز در نقش سونیک و جیم کری در نقش دکتر رباتنیک در فیلم Sonic the Hedgehog 2 نیز باشیم. علاوه‌بر این، جف فاولر برای کارگردانی دنباله فیلم سونیک باز خواهد گشت و وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده پاتریک کیسی و جاش میلر خواهد بود. همچنین هنوز نمی‌دانیم که کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی شخصیت تیلز در فیلم Sonic 2 باز خواهد گشت یا خیر. او از سال ۲۰۱۴ تاکنون صداپیشگی این شخصیت را در آثار مختلفی بر عهده داشته که همچنین تایید شد او صداپیشه تیلز در فیلم Sonic the Hedgehog نیز بوده است.

فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال جاری میلادی روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۳۰۶.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل ۱۴۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶۰.۷ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش می‌شود. همچنین طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا نیز تبدیل شده است


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده