نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱

تصاویر تبلیغاتی جدید فیلم Eternals شخصیت ایکاریس و گروه اترنالز را نشان می‌دهد

به‌تازگی چند تصویر تبلیغاتی جدید از فیلم Eternals فاش شده است که در آن شاهد نمای کاملی از ظاهر ایکاریس، کینگو و گروه اترنالز هستیم.

مدتی پیش بود که اکران فیلم Eternals (اترنالز) دوباره با تأخیر مواجه شد و حالا این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. بااین‌حال، ما تا به امروز تصویر رسمی از فیلم ندیده‌ایم و هر تصویر یا ویدیویی که منتشر شده یا کانسپت آرت از فیلم بوده یا به پشت صحنه آن تعلق داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر تبلیغاتی جدیدی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول فاش شده است. به‌تازگی سه تصویر تبلیغاتی جدید از فیلم Eternals فاش شده که در یک تصویر شاهد حضور ایکاریس هستیم و در تصویر دوم کینگو و در تصویر سوم، یک تصویر کلی از اعضای گروه اترنالز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اعضای گروه اترنالز در فیلم Eternals

ریچارد مدن در نقش ایکاریس در فیلم Eternals

کمیل نانجیانی در نقش کینگو در فیلم Eternals

این تصاویر نمای بهتری از ظاهر کلی ایکاریس و کینگو را نشان می‌دهند و قرار است روی محصولات تجاری در ارتباط با فیلم Eternals نقش ببندند. بااین‌حال، این فیلم اکنون قرار است پس از فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) اکران شود و به‌نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد انتشار تصویر رسمی یا تریلری از فیلم Eternals باشیم. همچنین اطلاعات جدیدی از داستان فیلم اترنالز منتشر شده است که براساس آن، فاستوس، یکی از اعضای اترنال‌ها در حال استفاده از تکنولوژی بیگانه برای کمک به بشریت است تا در یک مسیر درست قرار بگیرند.

خود اترنال‌ها هم به یک نژاد از بیگانگان جاودانه توصیف شده‌اند که از یک سیاره دور به زمین آمده‌اند تا از آن دربرابر یک نژاد از شکارچیان بیگانه به‌نام Deviants دفاع کنند. ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده