نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

اکشن فیگور فاش شده فیلم Eternals ظاهر شخصیت کرو، رهبر گروه شرور Deviants را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویری از اکشن فیگور فیلم Eternals فاش شده که در آن برای اولین‌بار شاهد ظاهر یکی از شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم هستیم.

مدتی پیش بود که اکران فیلم Eternals (اترنالز) دوباره با تاخیر مواجه شد و حالا این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. بااین‌حال، ما تا به امروز تصویر رسمی از فیلم ندیده‌ایم و هر تصویر یا ویدیویی که منتشر شده یا کانسپت آرت از فیلم بوده یا به پشت صحنه آن تعلق داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر یکی از اکشن فیگورهای فیلم اترنالز فاش شده که از ظاهر یکی از شخصیت‌های شرور و منفی فیلم رونمایی می‌کند. در این تصویر شاهد حضور شخصیت منفی کرو، رهبر گروه شرور Deviants هستیم که ظاهری متفاوت نسبت به ظاهر کمیک آن دارد:

اکشن فیگور شخصیت کرو از فیلم Eternals

در نسخه کمیک، کرو تقریبا ظاهری انسان مانند و مشابه نسخه دنیای سینمایی مارول شخصیت تانوس دارد که احتمالا یکی از دلایل تغییر آن نیز همین موضوع بوده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که کرو نیز مانند تانوس یک شخصیت کاملا CGI خواهد بود. بااین‌حال، اطلاعاتی از صداپیشه این شخصیت در دسترس نیست. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. او به‌تازگی برای کارگردانی فیلم Nomadland (سرزمین آواره‌ها) با تحسین منتقدان مواجه شده که بسیاری اعتقاد دارند که او شانس بالایی برای دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دارد. 

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده