نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴

تبلیغ تلویزیونی جدید سریال The Mandalorian از نزدیک بودن به زمان شروع پخش فصل دوم خبر می‌دهد

دیزنی پلاس تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده که شامل چند تصویر کوتاه جدید نیز است.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) منتشر شد و توانست طرفداران سریال و دنیای جنگ ستارگان را هیجان زده کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فصل دوم سریال Star Wars منتشر شده است. همین چند روز پیش بود که پوسترهایی با محوریت‌ شخصیت‌های فصل دوم این سریال منتشر شد و حالا دیزنی پلاس و لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده‌اند.

بخش زیادی از تصاویر تبلیغ تلویزیونی فصل دوم سریال The Mandalorian، به اتفاقات پایانی فصل اول و اولین تریلر فصل دوم این سریال تعلق دارد، اما حاوی تصاویر کوتاه و جدیدی نیز است. تمرکز این تریلر درواقع بیشتر روی بازگشت ماف گیدئون است که متاسفانه تصویر جدیدی از وی در این ویدیو در دسترس نیست و شما در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز، بیل بر، تمورا موریسون، کتی سکف ، مایکل بین، رزاریو داوسون و تیموتی اولفینت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است از روز جمعه، ۹ آبان (۳۰ اکتبر) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شود و مانند فصل اول، پخش فصل دوم نیز به‌صورت هفتگی خواهد بود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده