نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۶

فیلمبرداری فیلم The Batman به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید دوباره متوقف شد [بروزرسانی]

برادران وارنر تایید کرد که تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید فیلم The Batman مثبت شده و به همین علت مراحل تولید فیلم تنها پس از سه روز دوباره متوقف شده است.

بروزرسانی ساعت ۲۳:۵۶: دقایقی پیش Vanity Fair گزارش داد که منابع نزدیک به تولید فیلم خبر داده‌اند که رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن به ویروس کرونا مبتلا شده و درواقع او شخصی است که تست ابتلا به کرونای وی مثبت و باعث توقف تولید فیلم The Batman شده است. بااین‌حال، هنوز برادران وارنر یا رابرت پتینسون واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند.

متن اصلی خبر: در حاشیه رویداد دیجیتالی DC FanDome بود که اولین تریلر رسمی فیلم The Batman (بتمن) منتشر شد و توانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. پس از آن از دوشنبه این هفته مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار دنیای DC رسما از سر گرفته شد تا طرفداران به نمایش فیلم طبق برنامه جدید امیدوارتر شوند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید قسمت جدید فیلم Batman مثبت اعلام شده است. سخنگوی برادران وارنر با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که پس از سه روز از سرگیری تولید تولید فیلم The Batman و به علت مثبت شدن تست کرونا یکی از اعضای تیم تولید، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم متوقف شده است.

طبق بیانیه منتشر شده برادران وارنر: «تست کووید ۱۹ یکی از اعضای تیم تولید فیلم The Batman مثبت اعلام شده و طبق پروتکل‌های بهداشتی مقرر شده، اکنون این شخص قرنطینه شده است. همچنین فیلم‌برداری فیلم نیز موقتا متوقف شده است.»

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در فیلم The Batman / بتمن

پیش از این مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بتمن در ماه اسفند گذشته به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شده بود که این تعطیلی تا این هفته ادامه داشت، اما درنهایت تولید فیلم The Batman دوباره متوقف شده و هنوز زمانبندی مشخصی برای از سرگیری دوباره تولید این فیلم از دنیای دی سی اعلام نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که تعطیلی تولید فیلم Batman چه تاثیری را روی زمان اکران فیلم خواهد گذاشت. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگن و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده