// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

برنامه کامل رویداد DC FanDome اعلام شد؛ حضور استودیو سازنده بازی جدید بتمن

اگر می‌خواهید هیچ‌کدام از پنل‌های مهم رویداد DC FanDome را از دست ندهید، باید ساعات زیادی از ۲ روز آغازین ماه شهریور را به جهان کمیک‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های ویدیویی اختصاصی بدهید.

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی رویداد DCFanDome و ثبت‌نام در آن، آماده‌ی تماشای پنل‌های این رویداد در روزهای ۲۲ اوت (۱ شهریور) و ۲۳ اوت (۲ شهریور) شوید. این سایت به شما اجازه‌ی انتخاب پنل‌های مورد انتظارتان را هم می‌دهد و اگر کشور اکانت خود را روی ایران تنظیم کنید، ساعات برگزاری پنل‌ها را مطابق ساعت کشور ما به نمایش می‌گذارد. دی سی می‌خواهد در دوران شیوع ویروس کرونا/کووید 19، با این رویداد دیجیتالی و کاملا رایگان توجهات زیادی را به خود جلب کند و پنل‌های بسیار زیادی را در دل دقایق آن‌جا داده است. در ادامه با فهرستی از مهم‌ترین پنل‌های رویداد و زمان دقیق برگزاری آن‌ها به وقت ایران روبه‌رو می‌شوید تا بدانید دقیقا باید چه ساعاتی خود را مهیای تجربه‌ی DC FanDome کنید.

دی‌سی با افزایش تعداد پنل‌های حاضر در رویداد و افزایش زمان‌های پخش تکرار آن‌ها باعث شده است که بیشتر شاهد پنل‌هایی باشیم که بین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه زمان می‌برند و با سرعت زیاد، محتواهایی احتمالا جذاب را تقدیم تماشاگرها می‌کنند. پس با جدیدترین اخبار بازی و اخبار سینما و تلویزیون همراه شوید تا ببینیم شرکت بزرگ جهان کتاب‌های کمیک می‌خواهد در چه ساعاتی مشغول تماشای رویدادهای تبلیغاتی جدید آن باشیم.

لوگو جدید فیلم The Suicide Squad

پنل فیلم Wonder Woman 1984، ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه، ۱ شهریور (۲۵ دقیقه): پاسخ به سوالات طرفداران، نمایش تصاویر هنری جدید از اثر و پخش تریلر نهایی آن.

پنل رونمایی از بازی جدید استودیو Warner Bros. Games Montreal، ساعت ۲۲:۰۰ روز شنبه، ۱ شهریور (۲۰ دقیقه): پخش اولین تریلر از بازی جدید استودیو مونترال برادران وارنر که گفته می‌شود بازی بتمن جدید به اسم Gotham Knights است.

پنل فیلم The Suicide Squad جیمز گان، ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه، ۱ شهریور (۳۰ دقیقه): پاسخ نویسنده و کارگردان اثر به مهم‌ترین سوالات بینندگان، گفت‌وگوی او با بازیگرها و احتمالا پخش نخستین تصاویر یا تیزر تریلر فیلم.

پنل «نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم لیگ عدالت»، ساعت ۰۲:۱۵ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۲۵ دقیقه): اولین تریلر از فیلم Zack Snyder's Justice League و احتمالا اعلام تاریخ پخش دقیق آن از شبکه HBO Max. گفته می‌شود که در این پنل شاهد حضور مهمانانی غیرمنتظره خواهیم بود.

پنل فیلم Black Adam با حضور دواین جانسون، ساعت ۰۲:۳۰ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۱۵ دقیقه): راک برای اولین‌بار در پنلی که چند سورپرایز هم دارد، به صحبت درباره‌ی فیلم Black Adam می‌پردازد که بالاخره پس از سال‌ها قرار است ساخته شود.

یک پنل نامشخص و پراهمیت در ساعت ۰۳:۱۵ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (مدت‌زمان نامشخص): شاید رونمایی از بازی Injustice 3.

پنل دنباله‌ی فیلم Aquaman، ساعت ۰۳:۳۰ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۱۰ دقیقه): جیمز وان نگاهی به پشت صحنه‌ی ساخت فیلم آکوامن می‌اندازد و احتمالا اولین اطلاعات راجع به «آکوامن 2» را تحویل طرفدارها می‌دهد.

پنل دنباله‌ی فیلم «شزم!»، ساعت ۰۴:۰۰ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۱۰ دقیقه): زکری لی‌وای و چند مهمان هیجان‌انگیز دیگر بدون لو دادن کوچک‌ترین اطلاعات جدید، از چرایی هیجان‌انگیزی فیلم‌نامه‌ی «شزم 2» می‌گویند.

سوپرمن و چشمان تقریبا کورشده او در بازی جوخه انتحار استودیو راک استدی به اسم Suicide Squad

پنل رونمایی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، ساعت ۰۴:۳۰ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۲۰ دقیقه): استودیو راک استدی، سازنده‌ی سه‌گانه‌ی Batman: Arkham همان‌گونه که وعده داده بود، اولین تیزر تریلر بازی «جوخه انتحار» را پخش می‌کند.

پنل فیلم The Batman، ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز یک‌شنبه، ۲ شهریور (۳۰ دقیقه): مت ریوز یعنی کارگردان فیلم جدید «بتمن» که رابرت پتینسون را در نقش بروس وین دارد، راجع به اثر مورد بحث با آیشا تایلر گفت‌وگو می‌کند. ظاهرا طرفدارها قرار است در این پنل با ۱ یا ۲ سورپرایز جذاب هم روبه‌رو شوند.

رویداد آنلاین DCFanDome که ظاهرا هیچ طرفداری نباید آن را از دست بدهد، شامل پنل‌های متعدد و جذابی می‌شود که تماشای همه‌ی آن‌ها در مجموع ۲۴ ساعت زمان می‌برد. آن‌چه که در بالا فهرست شد، فقط راهنمای زمانی تماشای ۱۰ پنلی بود که احتمالا همه می‌خواهند آن‌ها را تماشا کنند. پیش‌بینی می‌شود که دی‌سی در رویداد پیش‌رو بتواند بیشتر از تمامی کامیک‌کان‌های امسال، مخاطب جذب کند؛ کامیک‌کان‌هایی که آن‌ها هم به اجبار به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده