نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازیگر سریال Game of Thrones برای بازی در نقش منفی به سریال ارباب حلقه ها پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، بازیگر جدیدی برای بازی در نقش شرور و منفی به سریال The Lord of the Rings اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) برای بازی در نقش شرور و منفی سریال شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جوزف ماول که بیشتر برای بازی در نقش بنجن استارک در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته می‌شود، به جمع بازیگران این سریال فانتزی اضافه شده و او قرار است نقش شرور و منفی اصلی سریال را که Oren (اورن) نام دارد، بازی کند. در حالر حاضر شبکه آمازون واکنش رسمی به این خبر نداشته است. بااین حال، اطلاعات بیشتری از نقش ماول در سریال منتشر نشده و او به ویل پولتر در نقش بلدور، مارکلا کاونا در نقش تیرا و مکس بالدری، در سریال ارباب حلقه ها اضافه شده‌ است. گفته می‌شود که آمازون در حال جستجو برای استخدام بازیگران و کارگردان‌های با استعداد و مناسب در سطح جهانی است که تمرکز آن‌ها بیشتر روی استرالیا، بریتانیا و آمریکا خواهد بود.

مدتی پیش آمازون با انتشار ویدیویی سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد که طبق آن، جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال فانتزی حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارد. ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد، اما تاکنون اطلاعات بیشتری از اتفاقات این سریال منتشر نشده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و انتظار می‌رود که شاهد انتشار این سریال فانتزی فوق العاده مورد انتظار در سال ۲۰۲۱ از آمازون پرایم باشیم. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال ارباب حلقه‌ها قرار است در کشور نیوزیلند انجام شود. ماول همچنین نقش عیسی مسیح را در سریال The Passion بازی کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده