نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۶

مکس بالدری به جمع بازیگران سریال ارباب حلقه ها اضافه شد

مکس بالدری، بازیگر سریال Years and Years، سومین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین بازیگر سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) نیز مشخص شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، مکس بالدری، بازیگر ۲۳ ساله و جویای نام انگلیسی پس از توافق با شبکه آمازون به جمع بازیگران این سریال فانتزی و حماسی اضافه شده و قرار است یک نقش مهم و قابل توجه را در سریال بازی کند. بااین حال، اکنون اطلاعات بیشتری از نقش او در سریال در دسترس نیست، اما او در طی سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در سریال Years and Years و سریال Hollyoaks (هالیوکس) شناخته شده است. علاوه‌بر بالدری، مارکلا کاونا و ویل پولتر دیگر بازیگرانی هستند که به سریال ارباب حلقه ها اضافه شده‌اند که اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست.

مدتی پیش آمازون با انتشار ویدیویی سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها را معرفی کرد که طبق آن، جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این سریال فانتزی حضور خواهند داشت. خوان آنتونیو بایونا، کارگردان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده)، وظیفه کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را بر عهده دارد. ماه اسفند گذشته اطلاعات جدیدی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شد که طبق آن، به نظر می‌رسد که اتفاقات سریال The Lord of the Rings قرار است در دوره دوم جریان داشته باشد، اما تاکنون اطلاعات بیشتری از اتفاقات این سریال منتشر نشده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود و انتظار می‌رود که شاهد انتشار این سریال فانتزی فوق العاده مورد انتظار در سال ۲۰۲۱ از آمازون پرایم باشیم. مراحل فیلمبرداری و تولید سریال ارباب حلقه‌ها قرار است در کشور نیوزیلند انجام شود که پیش از این سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings و سه‌گانه فیلم The Hobbit (هابیت) هر دو به کارگردانی پیتر جکسون به طور کامل در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و تولید شده بودند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده