نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

رابرت آرمایو به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings اضافه شد

رابرت آرمایو، بازیگر نقش ند استارک جوان در سریال Game of Thrones، جدیدترین بازیگری است که شاهد حضور آن در سریال The Lord of the Rings خواهیم بود.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ویل پولتر از بازی در سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) انصراف داده و این پروژه را ترک کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین این بازیگر در این سریال فانتزی مشخص شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، رابرت آرمایو، بازیگر نقش ند استارک جوان در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به جمع بازیگران سریال The Lord of the Rings اضافه شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کند. آرمایو در واقع قرار است جانشین ویل پولتر شود که به علت تداخل در برنامه‌هایش، از بازی در این سریال انصراف داده بود که در آن زمان گفته می‌شد که او قرار است نقش شخصیتی به‌نام بلدور را در سریال بازی کند. 

ویل پولتر

علاوه‌بر آرمایو، مورفید کلارک در نقش گالادریل، مارکلا کاونا در نقش تیرا، جوزف ماورل در نقش اورن، مکس بالدری و اما هوروت، دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در سریال The Lord Of The Rings نقش آفرینی کنند. در حال حاضر سریال ارباب حلقه ها برای فصل دوم نیز تمدید شده است و مراحل فیلمبرداری و تولید فصل اول این سریال قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ در کشور نیوزیلند آغاز شود. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال ارباب حلقه ها حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود که سریال The Lord Of The Rings در سال ۲۰۲۱ از شبکه آمازون منتشر شود. 

علاوه‌بر حضور کوتاه در دنیای وستروس، آرمایو بیشتر برای بازی در فیلم Nocturnal Animals (حیوانات شب‌زی) و سریال Harley and the Davidsons شناخته می‌شود و از جمله کارهای شاخص بعدی او می‌توان به فیلم The King’s Man (کینگز من)، فیلم Eternal Beauty (زیبای ابدی) و سریال Behind Her Eyes اشاره کرد. همچنین آرمایو در یک قسمت از فصل دوم سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) نقش شخصیت المر وین هنلی را بازی کرده بود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده