نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

ناتالی پورتمن: تولید فیلم Thor: Love and Thunder از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

ناتالی پورتمن در مصاحبه جدید خود در مورد فیلم Thor: Love and Thunder و زمان شروع فیلم‌برداری این فیلم صحبت کرده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا نه‌تنها باعث عقب افتادن اکران فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) شده، بلکه تولید این فیلم نیز تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده است. به‌تازگی تایکا وایتیتی، کارگردان این فیلم در یک مصاحبه با BBC تایید کرد که در حال یک بررسی دیگر روی پیش نویس نهایی فیلمنامه فیلم است و قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) را یک اثر بسیار رمانتیک و عاشقانه توصیف کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که زمان شروع فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) مشخص شده باشد.

ناتالی پورتمن، بازیگر نقش جین فاستر (مایتی ثور)، و سرنا ویلیامز، تنیسور برجسته آمریکایی، اخیرا برای ایجاد تیم فوتبال زنان جدید که قرار است نماینده شهر لس آنجلس در لیگ برتر زنان در آمریکا که با نام NWSL نیز شناخته می‌شود، سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به همین منظور در یک گفت‌وگو ویدیویی شرکت کردند. در این برنامه ویلیامز از پورتمن در مورد فیلم Thor: Love and Thunder سؤال کرد. پورتمن در ابتدا گفت عقب افتادن زمان تولید فیلم زمان بیشتری را برای آماده شدن وی فراهم کرده است.

تصویر سیاه و سفید ناتالی پورتمن

پورتمن در ادامه توضیح داد که مصرف کربوهیدرات را کاهش داده، اما هنوز تمرینات بدنسازی به‌خصوص تمرینات با پا برای حضور در تولید فیلم را آغاز نکرده است. در ادامه پورتمن زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder را تایید و اعلام کرد. پورتمن گفت: «من بسیار هیجان زده هستم. ما قرار است فیلم‌برداری فیلم را در شروع سال آینده میلادی در استرالیا آغاز کنیم». درواقع فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم ثور قرار است پس از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) آغاز شود.

پورتمن پیش از این نقش جین فاستر را در فیلم Thor و فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) بازی کرده بود، اما از آن زمان دیگر شاهد حضور وی در دنیای سینمایی مارول نبودیم. درنهایت پورتمن حضور بسیار کوتاهی را در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) داشت. کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور)، کریستین بیل در نقش منفی فیلم، تسا تامپسون در نقش والکری و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده