نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

سیلور سرفر در فیلم Thor: Love and Thunder حضور ندارد؛ انتشار اطلاعات و تصاویر جدید

در جریان یک لایو استریم، تایکا وایتیتی اطلاعات جدیدی از فیلم Thor: Love and Thunder به‌همراه چند تصویر از فیلم را با طرفداران فیلم به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در جریان یک لایو استریم در اینستاگرام، تایکا وایتیتی به صحبت در مورد فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) پرداخته است. در واقع این برنامه زنده برای تماشای دوباره و صحبت در مورد فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) بود و در جریان آن وایتیتی در مورد دنباله این فیلم نیز صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. در این برنامه همچنین شاهد حضور مارک روفالو، بازیگر نقش هالک و تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری نیز بودیم که وایتیتی را همراهی کردند و وایتیتی در واقع یک بخش پرسش و پاسخ نیز ترتیب داده بود و به سوالات طرفداران پاسخ داد. وایتیتی در ادامه بار دیگر از بازگشت کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) و تسا تامپسون در نقش والکری خبر داد که والکری اکنون وظیفه اداره آزگارد جدید را بر عهده دارد.

تایکا وایتیتی

کورگ بخش بزرگ و مهمی از اتفاقات فیلم را تشکیل خواهد داد

وایتیتی در ادامه چند تصویر هنری و جدید از فیلم Thor: Love and Thunder را نیز به اشتراک گذاشت که حاوی نکات جالبی بود. چند تصویر اول به شخصیت میک تعلق داشت که در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) شاهد ظاهر جدیدش بودیم و حال وایتیتی تایید کرد این نسخه از شخصیت میک، در واقع نسخه دختر و مونث آن است و در دو تصویر شاهد ظاهر و زره جدید این شخصیت هستیم و تصاویر دیگری نیز وجود داشت که مشخص نیست این نسخه از تصاویر در فیلم استفاده خواهند شد یا یک شوخی در مورد شخصیت میک بوده است. وایتیتی در ادامه به شوخی یک نسخه غیر واقعی از فیلمنامه فیلم را به اشتراک گذاشت که در آن تونی استارک در فیلم حضور دارد و از مرگ برگشته است. وایتیتی همچنین فاش کرد که کورگ بخش بزرگ و مهمی از اتفاقات فیلم را تشکیل خواهد داد و در این فیلم عناصری از فرهنگ نژاد آن و احتمالا زندگی عاشقانه او مورد بررسی و کاوش قرار خواهد گرفت.

تصاویر میک در فیلم Thor: Love and Thunder

همچنین وایتیتی تصویر دیگری را نیز به اشتراک گذاشت که در آن نگاهی جدید به آزگارد جدید را شاهد هستیم که در تنسبرگ در نروژ واقع شده است. در این تصویر شاهد ترکیب معماری آزگاردی‌ها با معماری زمینی هستیم و ناوگان کشتی‌های وایکینگ‌ها برای فرمان والکری در حال آماده شدن هستند. وایتیتی در ادامه با تامپسون در مورد شخصیت والکری در فیلم صحبت کرد و پس از آن وایتیتی اعتراف کرد که از طرفداران بتا ری بیل است، اما حضور این شخصیت را در فیلم رسما تایید نکرد و گفت که از آن هنوز مطمئن نیست. بااین‌حال، او در ادامه گفت که وی در حال کار روی نسخه پنجم یا ششم پیش نویس فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) است.

آزگارد جدید در فیلم Thor: Love and Thunder

شخصیت سیلور سرفر قرار نیست در فیلم Thor: Love and Thunder حضور داشته باشد

وایتیتی در ادامه تایید کرد که شخصیت سیلور سرفر قرار نیست در فیلم Thor: Love and Thunder حضور داشته باشد و شایعات حضور این شخصیت را تکذیب کرد. بااین‌حال، وایتیتی در مورد نقش شخصیت کریستین بیل یا احتمال حضور لوکی با بازی تام هیدلستون، در این فیلم صحبتی نکرد. همچنین وایتیتی به تامپسون گفت که Thor: Love and Thunder, حدود ۱۰ برابر بزرگ‌تر از فیلم Ragnarok است و گفت که احساس می‌کند فیلم را براساس فهرستی از چیزهایی که یک بچه ۱۰ ساله از آن‌ها میخواسته، نوشته است و یکی از این ایده‌ها، ایده کوسه‌های فضایی است که پیش از این شاهد حضور آن‌ها در کمیک‌های مارول با نام Starsharks بوده‌ایم. اولین حضور کوسه‌های فضایی در شماره ۱۶۲ کمیک Uncanny X-Men بود که در سال ۱۹۸۲ منتشر شده بود، اما حضور برجسته آن‌ها در Jason Aaron’s Thor بوده است.

وایتیتی همچنین اشاره کرد زمانی که فیلم Thor: Love and Thunder را تماشا کنید، احساس می‌کنید که فیلم Thor: Ragnarok یک اثر محتاطانه در مقابل دنباله آن بوده است و گفت که فیلمنامه در بهترین سطح خودش قرار دارد. بااین‌حال، وایتیتی خیلی در مورد شخصیت ثور در فیلم Thor: Love and Thunder صحبتی نکرد، اما به‌نظر می‌رسد که با توجه به حرف‌های وایتیتی، پرونده نسخه ثور چاغ بسته شده و قرار نیست شاهد حضور این نسخه از شخصیت ثور در این فیلم باشیم. بااین‌حال، اگر همسورث قرار نباشد خیلی از استفاده از اندام‌های مصنوعی فاصله بگیرد، شاید شاهد حضور نسخه ثور پیر در فیلم باشیم. وایتیتی همچنین بار دیگر تایید کرد که فیلم‌برداری فیلم Thor: Love and Thunder در استرالیا انجام خواهد شد، اما در مورد زمان شروع آن صحبتی نکرد.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است با حدود سه ماه تاخیر در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده