نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

کریستین بیل نقش منفی فیلم Thor: Love and Thunder را بازی می‌کند

تسا تامپسون تایید کرد که کریستین بیل قرار است نقش شرور و منفی فیلم Thor: Love and Thunder را بازی کند.

ماه دی امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریستین بیل، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Fighter (مشت‌زن)، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در فیلم Thor: Love and Thunder (ثور: لاو و تاندر) است، اما در آن زمان اطلاعاتی از نقش احتمالی او در این فیلم منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از نقش احتمالی بیل در قسمت چهارم فیلم Thor (ثور) منتشر شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، تسا تامپسون، بازیگر نقش والکری در مصاحبه با ET Now تایید کرد که کریستین بیل قرار است نقش شرور و منفی فیلم Thor: Love and Thunder را بازی کند، اما او از دادن اطلاعات بیشتری از جمله شخصیتی که قرار است بیل در این فیلم بازی کند، خودداری کرد تا همچنان سوال بزرگ طرفداران در مورد نقش بیل باقی بماند.

Thor: Ragnarok

تامپسون همچنین تایید کرد که به‌تازگی او فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder را نیز خوانده است که در واقع پس از خواندن فیلمنامه متوجه شده که بیل نقش منفی فیلم را بر عهده دارد، اما از ارائه جزئیات بیشتری خودداری کرده است. اگرچه هنوز نقش بیل در فیلم Thor: Love and Thunder نامشخص است، اما برخی اعتقاد دارند که او ممکن است نقش بتا ری بیل را بازی کند و در این قسمت ثور و والکری با این شخصیت مواجه خواهند شد. بااین‌حال، هنوز برای قضاوت بسیار زود است. تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor 4 را بر عهده دارد. علاوه‌بر بیل و تامپسون، کریس همسورث در نقش ثور، ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر (مایتی ثور) و تایکا وایتیتی در نقش کورگ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Love and Thunder حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. وایتیتی اخیرا برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو) جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده است. همچنین جنیفر کیتین رابینسون قرار است به وایتیتی در آماده کردن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم Thor کمک کند. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Thor 4 قرار است از ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) در استرالیا آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده