نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

فصل پنجم سریال The Crown تا سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد

پس از اینکه ساخت فصل ششم سریال The Crown تایید شد، حال نتفلیکس تایید کرد که فصل پنجم این سریال قرار نیست تا سال ۲۰۲۲ منتشر شود.

مدتی پیش بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Crown (تاج) برای فصل ششم و پایانی خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از وضعیت زمان شروع تولید و انتشار فصل پنجم این سریال تحسین شده منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، استودیو فیلمسازی Left Bank Pictures رسما تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال The Crown از ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد یا تیر ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. به همین دلیل طرفداران سریال باید زمان بیشتری را برای تماشای فصل پنجم و حضور ایملدا استنتون در نقش ملکه الیزابت دوم صبر کنند.

Imelda Staunton / ایملدا استنتون

بدین ترتیب فصل پنجم سریال «تاج» قرار است در زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۲ از شبکه Netflix منتشر شود. البته این برای اولین‌بار نیست که فاصله‌ای در حدود دو سال بین دو فصل سریال The Crown ایجاد می‌شود و پیش از این بین زمان انتشار فصل دوم و سوم سریال یک فاصله ۲ ساله ایجاد شده بود. علاوه‌بر ایملدا استنتون که قرار است نقش ملکه الیزابت دوم را در دو فصل پایانی سریال تاج بازی کند، لسلی منویل دیگر بازیگری است که تاکنون حضور وی در دو فصل پایانی سریال The Crown تایید شده که او قرار است نقش شاهدخت مارگارت را بازی کند.

الیویا کلمن در نقش ملکه الیزابت دوم، توبیاس منزیس در نقش شاهزاده فیلیپ، جاش اوکانر در نقش شاهزاده چارلز، ارین دوهرتی در نقش شاهدخت آن، بن دنیلز در نقش لرد اسنودون، هلنا بونهام کارتر در نقش شاهدخت مارگارت، جیسون واتکینز در نقش هارولد ویلسون، امرالد فنل در نقش کامیلا پارکر بولز، ماریون بیلی در نقش ملکه الیزابت (ملکه مادر)، اما کورین در نقش دایانا اسپنسر (پرنسس دایانا)، جیلین اندرسون در نقش مارگارت تاچر و مایکل گور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال The Crown حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل چهارم سریال The Crown قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده