نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

سریال The Crown برای فصل ششم و پایانی تمدید شد

اگرچه سریال The Crown قرار بود در فصل پنجم به پایان برسد، اما اکنون سازندگان آن تغییر عقیده داده و حالا قرار است فصل ششم را نیز تولید کنند.

سریال The Crown (تاج) یکی از تحسین شده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نت فلیکس است که در ابتدا قرار بود در ۶ فصل تولید و منتشر شود، اما در ادامه سازندگان سریال تصمیم گرفتند تا با حذف فصل ششم، اتفاقات سریال را در فصل پنجم به پایان برسانند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نظر سازندگان سریال «تاج» باری دیگر تغییر کرده و این سریال برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه Netflix اعلام کرد که سریال The Crown مانند طرح اصلی پیتر مورگان، خالق و شورانر سریال، قرار است برای فصل ششم نیز بازگردد و فصل ششم هم قرار است فصل پایانی این سریال باشد. 

مورگان در بیانیه منتشر شده به ورایتی گفت: «زمانی‌که ما بحث در مورد داستان‌هایی که قرار است در فصل پنجم سریال بگوییم، را شروع کردیم، خیلی زود مشخص شد که در یک فصل نمی‌توان عدالت برای پیچیدگی و غنای داستان این دوره را اجرا کرد و بنابراین تصمیم گرفتیم تا به برنامه اصلی برگردیم و فصل ششم سریال را نیز تولید کنیم. به‌طور مشخص فصل ششم قرار نیست خیلی به زمان حال نزدیک شود و به‌راحتی ما را قادر می‌سازد تا همان دوره را با جزئیات بیشتری پوشش دهیم.»

The Crown

بدین ترتیب سریال The Crown قرار است داستان ملکه الیزابت دوم را تا اوایل سال ۲۰۰۰ پوشش دهد. بدین ترتیب نباید انتظار داشت تا سریال اتفاقات شاهزاده هری و مگان مارکل را از خاندان سلطنتی نیز پوشش دهد. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال The Crown به پایان رسیده است که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری میلادی از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

همچنین پیش از این تایید شده بود ایملدا استنتون قرار است نقش ملکه الیزابت دوم را در فصل پنجم سریال تاج بازی کند که حالا او در فصل ششم این سریال نیز حضور خواهد داشت. در فصل سوم و چهارم، این نقش بر عهده الیویا کلمن بوده است. 


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده