نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

دو سریال Y: The Last Man و American Horror Stories از شبکه هولو منتشر خواهند شد

شبکه FX اعلام کرد که سریال Y: The Last Man و سریال American Horror Stories به برنامه FX on Hulu اضافه شده و اکنون از شبکه هولو منتشر خواهند شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال‌های بیشتری به برنامه FX on Hulu اضافه شده‌اند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) و سریال American Horror Stories (داستان‌های ترسناک آمریکایی)، دو سریال جدید شبکه FX هستند که اکنون به برنامه FX on Hulu اضافه شده اضافه شده‌اند. این دو سریال اکنون قرار است از شبکه هولو (Hulu) به‌صورت اختصاصی منتشر شوند که در حال حاضر زمان پخش این دو سریال اعلام نشده است. بااین‌حال، گفته می‌شود که بیش از نیمی از مشترکین هولو به این برنامه ملحق شده و به تماشای سریال‌های تولید شده توسط FX پرداخته‌اند.

برنامه FX on Hulu از ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند گذشته) رسما آغاز به کار کرد که تاکنون سریال‌هایی چون سریال Devs (سازندگان)، سریال Mrs. America (خانم آمریکا) و سریال Breeders در این برنامه منتشر شده‌اند و علاوه‌بر سریال Y: The Last Man و سریال American Horror Stories، سریال A Teacher (یک معلم) با بازی کیت مارا و نیک رابینسون و سریال The Old Man (پیرمرد) با بازی جف بریجز، دیگر سریال‌های تولید شده توسط FX خواهند بود که براساس این برنامه از شبکه Hulu منتشر خواهند شد. همچنین بیشتر سریال‌های FX یا FXX نیز یک روز پس از پخش اصلی از شبکه هولو منتشر خواهند شد.

American Horror Story

سریال Y: The Last Man اقتباسی از کمیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از شرکت ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است. کمیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کامیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است. بن سچنتزر، دایان لین، ایموجن پوتس، لاشانا لینچ، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن و جولیانا کنفیلد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال American Horror Stories نیز درواقع اسپین‌آف سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) است که ماه گذشته ساخت آن رسما تایید شدرایان مورفی، خالق این مجموعه ترسناک برای ساخت اسپین‌آف این سریال نیز باز خواهد گشت، اما اطلاعات بیشتری از جمله داستان یا بازیگرانی احتمالی آن در دسترس نیست. همچنین پخش فصل دهم سریال American Horror Story تا سال آینده میلادی عقب افتاده و این سریال ترسناک برای سه فصل دیگر نیز تمدید شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده