نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بن سچنتزر به‌عنوان بازیگر جدید نقش یوریک در سریال Y: The Last Man انتخاب شد

بن سچنتزر برای بازی در نقش یوریک به جمع بازیگران سریال Y: The Last Man اضافه شد. او جانشین بری کیوگن شده است.

ماه گذشته بود که بری کیوگن، بازیگر نقش یوریک بروان تصمیم به جدایی از سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) گرفت تا تیم سازنده به‌دنبال بازیگر دیگری برای نقش اصلی سریال باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین کیوگن در سریال مشخص شده است. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که شبکه FX بن سچنتزر، بازیگر فیلم Pride (غرور) و فیلم Snowden (اسنودن)، را برای بازی در نقش یوریک براون انتخاب و استخدام کرده‌اند. سچنترز درواقع به دایان لین، ایموجن پوتس، لاشانا لینچ، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن و جولیانا کنفیلد، در سریال Y: The Last Man اضافه شده که طی ماه‌های گذشته با تغییر و تحولات زیادی در بخش تیم تولید خود مواجه بوده است. مراحل تولید سریال قرار است از آوریل ۲۰۲۰ (فروردین یا اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز شود.

Y: The Last Man

در ابتدا مایکل گرین و ایدا کروال وظیفه ساخت سریال Y: The Last Man را بر عهده داشتند، اما در ماه فروردین امسال، شبکه FX از قطع همکاری با گرین و کروال خبر داد تا آینده این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. در ادامه شبکه FX اعلام کرد که الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing (کشتار)، به‌عنوان شورانر جدید این سریال انتخاب شده و او به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارداین سریال با نام Y در دست ساخت است که داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود، کاپوچین میمون، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوارند بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند.

سریال Y: The Last Man اقتباسی از کمیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از شرکت ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است. کمیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کامیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است. در ابتدا نیو لاین سینما حقوق ساخت فیلمی براساس این کمیک را خریداری کرده و نزدیک به بیش از یک دهه به‌دنبال ساخت اقتباس سینمایی آن بود و در سال ۲۰۱۳ دان تراختنبرگ وظیفه کارگردانی فیلم Y: The Last Man را بر عهده گرفت، اما این فیلم هرگز ساخته نشد. درنهایت نیو لاین سینما حق ساخت فیلم را به شبکه FX واگذار کرد تا این شبکه اقتباس تلویزیونی این کمیک را تولید کند و این سریال حدود سه سال است که مراحل تولید را سپری می‌کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده