نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

سریال American Horror Story برای سه فصل دیگر تمدید شد

شبکه FX از تمدید سریال American Horror Story برای سه فصل دیگر خبر داد تا این سریال حداقل تا فصل سیزدهم طول بکشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) برای سه فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که EntertainmentWeekly منتشر کرده، در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، جاناتان لندگراف، رئیس شبکه FX اعلام کرد که این سریال ترسناک و آنتولوژی برای فصل یازدهم، فصل دوازدهم و فصل سیزدهم تمدید شده که قرار است طی سال‌های آینده منتشر شود. پیش از این در ماه مرداد سال گذشته سریال American Horror Story برای فصل دهم نیز تمدید شده بود که انتظار می‌رود فصل دهم این سریال در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شود و سه فصل دیگر نیز احتمالا طی سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ از شبکه FX منتشر خواهند شد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این چهار فصل در دسترس نیست.

در طول اواخر سال ۲۰۱۹ سریال American Horror Story: 1984 (داستان ترسناک آمریکایی: ۱۹۸۴) که فصل نهم سریال داستان ترسناک آمریکایی بود، از شبکه FX منتشر شد و توانست نقدهای بهتری در مقایسه با فصل‌های اخیر دریافت کند، اما به روند ریزش بینندگان فصل‌های قبلی ادامه داد. بااین حال، سریال داستان ترسناک آمریکایی همچنان یکی از پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های شبکه FX به حساب می‌آید که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این شبکه در دهه گذشته نیز بوده است. همچنین مانند ۱۰ فصل اول سریال، رایان مورفی و براد فالچاک برای ساخت سه فصل جدید سریال American Horror Story نیز باز خواهند گشت.

همچنین سارا پلسون تایید کرده است که او در فصل دهم سریال American Horror Story باز خواهد گشت. پلسون تنها بازیگری است که در تمامی فصل‌های سریال داستان ترسناک آمریکایی حضور داشته است. 


منبع io9.Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده