نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۱

انتشار فصل دهم سریال American Horror Story تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

سرانجام شبکه FX تایید کرد که پخش فصل دهم سریال American Horror Story تا سال آینده میلادی عقب افتاده و همچنین ساخت اسپین آف آن نیز تایید و اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دهم سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) قرار است با تأخیر پخش شود. پس از شایعات فراوان سرانجام شبکه FX تایید کرد که پخش فصل دهم این سریال ترسناک قرار است از سال ۲۰۲۱ آغاز شود و از برنامه پخش سال ۲۰۲۰ این شبکه خارج شده است. پیش از این پخش فصل دهم سریال American Horror Story برای ماه اکتبر (مهر یا آبان) امسال و در نزدیکی زمان هالووین ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث تغییر برنامه‌ها و عقب افتادن زمان پخش فصل دهم این سریال ترسناک و آنتولوژی شده است. همچنین جان لندگراف، مدیر شبکه FX ساخت اسپین‌آف سریال آنتولوژی داستان ترسناک آمریکایی که توسط رایان مورفی، خالق این مجموعه ترسناک ساخته خواهد شد، را رسما تایید و اعلام کرد، اما اطلاعات بیشتری از این سریال منتشر نشده است.

American-Horror-Story

شبکه FX مانند بسیاری از شبکه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به عقب انداختن پخش بسیاری از سریال‌های خود شده است. از جمله این سریال‌ها می‌توان به فصل چهارم سریال Fargo (فارگو)، فصل یازدهم سریال Archer (آرچر)، سریال Y: The Last Man (وای: آخرین مرد) و فصل سوم سریال Atlanta (آتلانتا) اشاره کرد. اینکه آیا هر یک از این سریال‌ها درنهایت در سال ۲۰۲۰ پخش خواهند شد و چه زمانی ساخت آن‌ها از سر گرفته می‌شود، بستگی به این دارد که چه زمانی بازگشت به کار و شروع مجدد تولید باعث به‌ خطر افتادن امنیت و سلامت اعضای تیم تولید نشود. همچنین فصل جدید سریال American Crime Story (داستان جنایی آمریکایی) که با نام Impeachment شناخته می‌شود، هنوز ممکن است در سال ۲۰۲۰ روی آنتن برود.

بااین‌حال، این موضوع به شرایط جهان بستگی دارد و اینکه چه زمانی رایان مورفی و تیم تولیدش می‌توانند ساخت سریال Impeachment: American Crime Story را از سر بگیرند. این در حالی است که شبکه FX در حال تمدید بسیاری از سریال‌های خود برای پخش از سال ۲۰۲۱ است که از جمله آن می‌توان به تمدید سریال It’s Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) برای فصل پانزدهم، سریال Better Things (چیزهای بهتر) برای فصل پنجم و سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) برای فصل سوم اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده