نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

تیموتی اولفینت به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian اضافه شد

تیموتی اولفینت جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Mandalorian اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است شاهد حضور بازیگر جدید دیگری در فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) باشیم. چندین منبع موثق و نزدیک به سریال به بخش Heat Vision وب‌سایت هالیوودریپورتر گفته‌اند که تیموتی اولفینت، بازیگر نامزد دریافت جایزه امی، یکی از جدیدترین بازیگرانی است که به جمع بازیگران فصل جدید اولین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) اضافه شده است. اولفینت در طی سال‌های اخیر بیشتر برای بازی در آثاری چون سریال Deadwood (ددوود)، سریال Justified (موجه)، فیلم Hitman (هیتمن) و سریال Santa Clarita Diet (رژیم غذایی سانتا کلاریتا)، شناخته شده که سال گذشته شاهد بازگشت او در فیلم Deadwood و همچنین حضور وی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) که نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است، بودیم.

The Mandalorian

همچنین اولفینت یکی از نقش‌های کلیدی فصل چهارم سریال Fargo (فارگو) را نیز بر عهده دارد. علاوه‌بر اولفینت، تمورا موریسون در نقش بوبا فت، کتی سکف در نقش بو-کاتان کرایز، مایکل بین در نقشی نامشخص و رزاریو داوسون در نقش آسوکا تانو، دیگر بازیگران جدید فصل دوم سریال مندلورین هستند که پیش از این بازگشت پدرو پاسکال، جینا کارانو، کارل ویترز و بیل بر، در فصل دوم سریال The Mandalorian تایید و اعلام شده بود. همچنین در حال حاضر اطلاعاتی از نقش اولفینت در فصل دوم سریال The Mandalorian در دسترس نیست و در حال حاضر نمی‌دانیم که نقش او یک شخصیت جدید است یا یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی دنیای جنگ ستارگان. 

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد که به‌تازگی باب چاپک، مدیرعامل والت دیزنی تایید کرد که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش فصل دوم سریال مندلورین نخواهد شد. مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال پیش از شیوع ویروس کرونا به پایان رسیده بود و حال فهرست بازیگران آن در حال فاش شدن است. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال مندلورین بر عهده جان فاورو بوده است. همچنین فاورو به‌همراه پیتون رید، رابرت رودریگز، دیو فیلونی، ریک فامویوا و کارل ویترز، وظیفه کارگردانی حداقل یکی از قسمت‌های فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده