نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

مذاکره نو کمبل برای بازگشت در فیلم Scream 5

نو کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در مجموعه جیغ، از مذاکرات خود برای بازگشت در فیلم Scream 5 خبر داده است.

ماه آبان گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قسمت جدید فیلم Scream (جیغ) در دست ساخت است که شرکت فیلمسازی Spyglass Entertainment (اسپای‌گلس اینترتیمنت) وظیفه ساخت این فیلم ترسناک را بر عهده دارد. در ادامه و در اسفند گذشته بود که متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready or Not (آماده باشی یا نه)، وظیفه کارگردانی فیلم Scream 5 (جیغ ۵) را بر عهده گرفتند، اما تا به امروز هنوز مشخص نشده که این فیلم قرار است ادامه ۴ قسمت قبلی باشد یا در نقش یک ریبوت ظاهر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ستاره اصلی ۴ فیلم اول از مذاکرات برای بازگشت در قسمت جدید فیلم جیغ خبر داده است. در مصاحبه با RottenTomatoes، نو کمبل، بازیگر نقش سیدنی پرسکات در این مجموعه اسلشر تایید کرد که مذاکراتی برای بازگشت در فیلم Scream 5 انجام داده است. کمبل گفت:

من در حال گفتگو با تیم تولید برای همکاری و حضور در این فیلم هستم. به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان‌بندی کمی چالش‌ برانگیز شده است. ما فقط یک ماه و نیم پیش صحبت‌ها را شروع کردیم، بنابراین کمی طول می‌کشد تا به یک نتیجه نهایی و کلی دست پیدا کنیم. ما هنوز در حال مذاکره هستیم؛ بنابراین خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

فیلم Scream

نو کمبل ستاره اصلی مجموعه جیغ است که نقش سیدنی پرسکات را در این مجموعه به کارگردانی وس کریون بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Scream از زمانی که سیدنی یک دختر دبیرستانی بود، آغاز می‌شود که شایعاتی پیرامون قتل مادرش توسط یک فرد با ماسک GhostFace در حال دست به دست شدن است. قسمت اول فیلم Scream در سال ۱۹۹۶، قسمت دوم در سال ۱۹۹۷، قسمت سوم در سال ۲۰۰۰ و قسمت چهارم در سال ۲۰۱۱ اکران شده بودند که کمبل در هر چهار قسمت حضور داشته است. چهار فیلم اول مجموعه فیلم Scream بیش از ۶۰۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. همچنین سریال Scream نیز طی این سال‌ها تولید و منتشر شده که فصل اول و دوم در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه MTV و فصل سوم نیز از شبکه VH1 منتشر شده بودند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده