نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

فیلم جدید Scream توسط کارگردانان Ready or Not کارگردانی می‌شود

متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت که کارگردانی فیلم «آماده باشی یا نه» را در کارنامه دارند، سکان هدایت قسمت بعدی فیلم Scream را در دست می‌گیرند.

با اینکه اطلاعات زیادی از دنباله‌ی مجموعه فیلم‌های Scream (جیغ) در دست نیست، اما در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کارگردانان قسمت بعدی آن مشخص شده است. براساس گزارش هالیوودریپورتر، متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردان‌های فیلم Ready Or Not (آماده باشی یا نه) سکان هدایت فیلم تازه‌ی Scream را در دست می‌گیرند. بخشی از گروه فیلمسازی Radio Silence در کنار چاد ویللا که تهیه‌کننده‌ی پروژه است، روی قسمت بعدی فیلم «جیغ» کار می‌کنند و تابه‌حال از برنامه‌های آن‌ها برای این فیلم رونمایی نشده است. هنوز معلوم نیست که این فیلم ادامه‌ی داستان قسمت‌های قبلی را روایت می‌کند یا ریبوتی برای مجموعه‌ی Scream خواهد بود.

اولین قسمت مجموعه فیلم‌های Scream در سال ۱۹۹۶ اکران شد و با بودجه‌ی ۱۴ میلیون دلاری توانست ۱۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. این فیلم اسلشر ترسناک که نو کمبل، دیوید آرکت، کورتنی کاکس، رز مک‌گوآن، اسکیت اولریش، جیمی کندی و درو بریمور را در گروه بازیگرانش داشت، داستان تعدادی بچه دبیرستانی را روایت می‌کرد که پس از تماس تلفنی یک قاتل دارای نقاب سلاخی می‌شدند. در ادامه سیدنی پرسکات، یکی از بچه‌های دبیرستان که مادرش را چند سال پیش به‌طرز مشکوکی از دست داده بود، مورد حمله‌ی این قاتل بی‌رحم قرار می‌گیرد، اما می‌تواند از این حمله جان سالم به در ببرد و این زمینه‌ساز ماجراهای دیگری می‌شود که به‌هیچ‌وجه به نفع سیدنی نیست.

Scream / جیغ

پس از قسمت اول فیلم Scream سه فیلم و یک سریال از این مجموعه‌ی دلهره‌آور ساخته شد و فیلم Scream 4 یا آخرین دنباله‌ی مجموعه که در سال ۲۰۱۱ روی پرده‌ی سینما رفت، با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری توانست ۹۷ میلیون دلار در گیشه بفروشد. قسمت بعدی فیلم Scream اولین اثری خواهد بود که وس کریون، خالق مجموعه، وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده ندارد. این اسطوره‌ی فیلم‌های ترسناک در سال ۲۰۱۵ و پس از تقریباً ۵۰ سال کارگردانی آثار دلهره‌آور هالیوود در سن ۷۶ سالگی درگذشت. البته سکان هدایت فیلم تازه‌ی «جیغ» به دست کارگردان‌های کار درستی افتاده است؛ چرا که فیلم Ready or Not با بودجه‌ی بسیار کمی توانست سود خوبی را نصیب فاکس سرچلایت پیکچرز کند.

فیلم Ready or Not اثری ترسناک کمدی سیاه است که فیلمنامه‌ی آن را گای بوسیک و آر. کریستوفر مورفی به رشته‌ی تحریر درآوردند. سامارا ویوینگ، آدام برودی، مارک اوبراین، هنری چرنی، اندی مک‌داول، ملانی اسکروفانو، الیس لوک، کریستیان برون و نت فکسون از بازیگرانی بودند که در این فیلم نقش‌آفرینی کردند. این فیلم داستان یک عروس جوان را روایت می‌کند که در یک مراسم عجیب‌وغریب به همسر و خانواده‌ی ثروتمندش می‌پیوندد. این مراسم خیلی زود به یک بازی مرگبار تبدیل می‌شود و همه‌ی افراد حاضر در این بازی باید برای حفظ جان خود با تمام قوا مبارزه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده