نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳

قسمت جدید فیلم Scream در دست ساخت است

شرکت فیلمسازی Spyglass Entertainment در حال ساخت قسمت جدیدی از مجموعه فیلم ترسناک Scream است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدیدی از مجموعه فیلم ترسناک Scream (جیغ) در دست ساخت است. شرکت فیلمسازی Spyglass Entertainment (اسپای‌گلس اینترتیمنت) اخیرا حقوق ساخت این مجموعه فیلم ترسناک را به‌دست آورده و حال به دنبال ساخت قسمت جدیدی از آن است. بااین حال، حضور یا عدم حضور کوین ویلیامسون، یکی از خالقان و نویسنده مجموعه فیلم Scream در قسمت جدید این مجموعه مشخص نیست و اطلاعات بیشتری از جمله بازگشت یا عدم بازگشت بازیگران اصلی و همچنین زمان انتشار آن منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست که این فیلم قرار است یک ریبوت، یک بازسازی یا یک دنباله باشد و در حال حاضر تنها می‌دانیم که فیلم Scream 5 (جیغ ۵) در دست ساخت است. 

پیش از این چهار قسمت از فیلم جیغ به‌کارگردانی وس کریون که در سال ۲۰۱۵ دار فانی را وداع گفته، تولید شده بود که قسمت اول در سال ۱۹۹۶، قسمت دوم در سال ۱۹۹۷، قسمت سوم در سال ۲۰۰۰ و قسمت چهارم در سال ۲۰۱۱ اکران شده بودند. چهار فیلم اول مجموعه فیلم Scream بیش از ۶۰۸.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. همچنین سریال Scream نیز طی این سال‌ها تولید و منتشر شده که فصل اول و دوم در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از شبکه MTV و فصل سوم در طول امسال از شبکه VH1 منتشر شده بودند. این خبر خیلی نمی‌تواند غافلگیرکننده باشد؛ چرا که Spyglass طی این مدت در حال خرید حق ساخت فیلم‌های شرکت Dimension Films بوده که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به خرید حق ساخت مجموعه فیلم Hellraiser (برپاخیزان جهنم) اشاره کرد.

در حال حاضر اسپای‌گلس به‌دنبال ساخت بازسازی فیلم Hellraiser است و دیوید اس گویر، نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Blade II (بلید ۲)، فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) و فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده