نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال The Mandalorian به پایان رسید

باز ایدوین، فیلمبردار سریال The Mandalorian از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری فصل دوم خبر داده است.

از ماه آبان امسال مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) رسما آغاز شد، اما تاکنون اطلاعات کمی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Star Wars (جنگ ستارگان) به پایان رسیده است. باز ایدوین، فیلمبردار سریال مندالوریان‌ با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Mandalorian به پایان رسیده و وارد مراحل پس از تولید شده است. همچنین این تصویر حضور و بازگشت دیو فیلونی، سازنده سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) که دو قسمت از فصل اول سریال جنگ ستارگان را نیز کارگردانی کرده بود، برای کارگردانی حداقل یک قسمت از فصل دوم این سریال را تایید کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فصل دوم سریال The Mandalorian

بااین‌حال، فیل ژوستاک از لوکاس فیلم در توییتر گفت که این تصویر لزوما به این معنی نیست که فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian را بر عهده داشته و در واقع قسمت‌های یک سریال به ترتیب فیلمبرداری نمی‌شوند. علاوه‌بر این، مدتی پیش جینا کارانو، بازیگر نقش کارا دون با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ضمن تایید بازگشتش در فصل دوم تایید کرد که فیلمبرداری صحنه‌های او در فصل دوم سریال The Mandalorian به پایان رسیده است.

اطلاعات خیلی زیادی از فصل دوم سریال The Mandalorian در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در فصل دوم این سریال شاهد بازگشت پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو و کارل ویترز، باشیم. مانند فصل اول جان فاورو وظیفه ساخت فصل دوم سریال را نیز بر عهده دارد که قابل انتظار است فصل دوم مانند فصل گذشته در ۸ قسمت تولید و منتشر شود. پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع Techradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده