نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فروش فیلم Jumanji: The Next Level در آمریکای شمالی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم Jumanji: The Next Level، فروش این فیلم در آمریکای شمالی به ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

آذر ماه امسال بود که اکران جهانی فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) آغاز شد و با اینکه این فیلم نتوانسته فروش قسمت اول را تکرار کند، اما همچنان فروش بسیار موفقی را در گیشه داشته و این فروش نیز همچنان ادامه دارد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش قسمت سوم فیلم Jumanji (جومانجی) در آمریکای شمالی از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. فیلم Jumanji: The Next Level توانست در ۶۳امین روز اکرانش در آمریکای شمالی، به فروش ۳۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. این فیلم با افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری در گیشه کارش را آغاز کرد و توانست به سلطه صدرنشینی انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) در گیشه خاتمه دهد و حال توانسته با حفظ فروش بسیار خوبش فروش خود را از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور دهد. 

فیلم Jumanji: The Next Level

فروش فیلم Jumanji: The Next Level تا پایان روز جمعه به بیش از ۳۰۱.۸ افزایش پیدا کرد و با توجه به فروش حدود ۴۸۰ میلیون دلاری در دیگر کشورهای جهان، قسمت جدید فیلم جومانجی به فروش بیش از ۷۷۱.۸ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کرده است. بودجه تولید و ساخت فیلم Jumanji 3 (جومانجی 3) حدود ۱۲۵ میلیون دلار اعلام شده است. دواین جانسون ملقب به راک، کوین هارت، جک بلک، کارن گیلان، آوکافینا، دنی دویتو، نیک جوناس، دنی گلاور، کالین هنکس، دانیا رامیرز، ویلیام بلین، الکس ولفمن، مدیسون ایزمن و مورگان ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jumanji: The Next Level حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

مانند قسمت قبل، جیک کاسدان وظیفه کارگردانی و نوشتن دنباله فیلم Jumanji: The Next Level را بر عهده داشته است. علاوه‌بر این، اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بار دیگر به جیک کاسدان در نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Jumanji کمک کرده‌اند. اتفاقات فیلم Jumanji: The Next Level پس از حوادث فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) جریان دارد که اسپنسر دوباره دستگاه بازی را تعمیر کرده و وارد بازی شده و حال سه شخصیت نوجوان دیگر با پدربزرگ و دوست پدربزرگ اسپنسر دوباره وارد بازی جومانجی شدند تا نه تنها به‌دنبال نجات و بازگرداندن اسپنسر به دنیای واقعی باشند، بلکه وارد سطح جدیدی از این بازی نیز شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده