نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

روفس سوئل نقش پدر الویس پریسلی را در فیلم جدید باز لورمن بازی خواهد کرد

روفس سوئل به‌عنوان بازیگر نقش پدر الویس پریسلی در فیلم زندگینامه این خواننده بسیار محبوب انتخاب شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم زندگینامه الویس پریسلی تایید و اعلام شده است. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که روفس سوئل قرار است نقش ورنون پرسلی را که پدر الویس است، در این فیلم بازی کند که به علت ترس از بازگشت به فقر، امور مالی پسرش را بر عهده داشت. پیش از این اعلام شده بود که آستین باتلر قرار است نقش الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده بازی کند و همچنین تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، نیز نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی را بر عهده دارد. علاوه‌بر سوئل، باتلر و هنکس، الیویا دی یونگ قرار است نقش پریسیلا پریسلی، همسر الویس و مگی جیلنهال قرار است نقش گلادیس لاو اسمیت، مادر این خواننده فقید را در فیلم Elvis بازی کنند.

باز لورمن، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، وظیفه کارگردانی فیلم Elvis را بر عهده خواهد داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم The Great Gatsby، است. لورمن پس از ساخت فیلم The Great Gatsby و انتشار در سال ۲۰۱۳، سریال The Get Down را برای شبکه نتفلیکس ساخت و او اکنون قرار است بار دیگر به سینما بازگردد. سوئل طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) شناخته می‌شود که اخیرا در فیلم Judy (جودی) و سریال The Pale Horse بازی کرده است. فیلم The Father (پدر) دیگر اثر جدید این بازیگر است.

فیلم Elvis قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران شود.  در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در حال انجام است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده