نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

آستین باتلر نقش الویس پریسلی را در فیلم جدید باز لورمن بازی می‌کند

باز لورمن تایید کرد که آستین باتلر قرار است نقش الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده فقید بازی کند.

کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلم زندگینامه‌ الویس پریسلی، خواننده و موسیقی‌دان افسانه‌ای دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی است که باز لورمن، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، وظیفه کارگردانی این فیلم بدون نام را بر عهده خواهد داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم The Great Gatsby، است. فروردین امسال اعلام شد که تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد برای بازی در نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش الویس پریسلی نیز در این فیلم بدون نام مشخص و معرفی شده است. مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه انسل الگورت، مایلز تلر، آستین باتلر، آرون تایلر-جانسون و هری استایلز، در حال تست بازیگری برای بازی در نقش این خواننده فقید و بسیار محبوب هستند.

الویس پریسلی

حال باز لورمن با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که آستین باتلر قرار است نقش الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده بازی کند. باتلر که بیشتر برای بازی در سریال‌های دیزنی چنل شناخته می‌شود، امسال در فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی میرد) به کارگردانی جیم جارموش، حضور داشته و همچنین قرار است او را در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، نیز مشاهده کنیم. در بیانیه منتشر شده توسط EntertainmentWeekly، لورمن گفت:

من به خوبی می‌دانستم که این فیلم را نمی‌توانم بدون انتخاب بازیگر مناسب بسازم و ما کاملا تلاش کردیم تا بازیگری را جستجو و پیدا کنیم که توانایی نمایش طبیعی مثل یک هنرمند و ستاره بی‌نظیر را داشته باشد و همچنین او بتواند آسیب پذیری یک هنرمند را نیز نمایش دهد.

باز لورمن

لورمن در ادامه گفت که حضور باتلر در تئاتر موزیکال The Iceman Cometh باعث شد تا او تست بازیگری و خوانندگی بهتر و گسترده‌تری از باتلر بگیرد و در نهایت باعث انتخاب او برای نقش الویس پریسلی شود. لورمن گفت:

من به وضوح متوجه شدم کسی را پیدا کرده‌ام که بتواند روح یکی از شخصیت‌های برجسته موسیقی را به تصویر بکشد.

فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی قرار است در سال ۲۰۲۰ در کوئینزلند در استرالیا آغاز شود، اما هنوز تاریخ اکرانی برای آن اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده