نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲

بازیگر نقش همسر الویس پریسلی مشخص شد

الیویا دی یونگ، بازیگر سریال The Society، به لیست بازیگران فیلم زندگینامه‌ای الویس پریسلی به‌کارگردانی باز لورمن پیوست و قرار است نقش همسر این خواننده فقید را ایفا کند.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، الیویا دی‌یونگ، بازیگر استرالیایی سینمای هالیوود، برای ایفای نقش شخصیت پریسیلا پریسلی، همسر الویس پریسلی، به لیست بازیگران فیلم زندگینامه‌ای این خواننده بسیار محبوب پیوست. پریسیلا پریسلی در سال ۱۹۴۵ در منطقهٔ بروکلین شهر نیویورک به دنیا آمد و در سال ۱۹۶۷ میلادی با الویس پریسلی ازدواج کرد که البته ازدواج آنان سرانجام خوشی نداشت و در سال ۱۹۷۳ از یکدیگر جدا شدند، اما پریسیلا تصمیم گرفت دیگر ازدواج نکند و در حال حاضر نیز به‌تنهایی زندگی می‌کند. پریسیلا شخصیت مهمی در زندگی و البته دوران کاری حرفه‌ای الویس پریسلی بود و وی ریاست شرکت انجام امور اداری و برگزاری تورهای جهانی الویس و البته جذب توریست‌ها به آمریکا برای ملاقات با این خواننده محبوب را بر عهده داشت. الویس در سال ۱۹۵۹ که دوران حضور وی در ارتش به‌حساب می‌آید، با پریسیلا آشنا شد و در آن زمان الویس ۲۴ ساله و پریسیلا ۱۴ ساله بود و از همان زمان عاشق این دختربچه شد؛ لیزا ماری پریسلی تنها فرزند الویس و پریسیلا است.

از معروف‌ترین فیلم‌های الیویا دی‌یونگ جوان می‌توان به فیلم The Sisterhood of Night (انجمن زنانه شب)، فیلم The Visit (ملاقات) و فیلم Better Watch Out (بهتر است مراقب باشی) اشاره کرد. این بازیگر در سریال رازآلود The Society (جامعه)، نقش شخصیت اصلی داستان با نام الی را بر عهده دارد.

Elvis Presley

تیر ماه امسال بود که در گزارش اختصاصی سایت وِرایتی اعلام شد باز لورمن، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، در حال تست گرفتن از بازیگران جوان معروفی از سینمای هالیوود برای ایفای نقش الویس پریسلی در فیلم زندگینامه‌ای این خواننده فقید است؛ پس از مدتی نیز باز لورمن با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که آستین باتلر قرار است نقش الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده بازی کند؛ باتلر که بیشتر برای بازی در سریال‌های دیزنی چنل شناخته می‌شود، امسال در فیلم The Dead Don’t Die (مرده نمی میرد) به‌کارگردانی جیم جارموش، حضور داشته و همچنین او را در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، نیز ملاقات کردیم.

پریسیلا شخصیت مهمی در زندگی و البته دوران کاری حرفه‌ای الویس پریسلی بود و وی ریاست شرکت انجام امور اداری و برگزاری تورهای جهانی الویس و البته جذب توریست‌ها به آمریکا برای ملاقات با این خواننده محبوب را بر عهده داشت

اولین بازیگر این فیلم چند ماه پیش معرفی شده بود؛ تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، در فروردین ماه مذاکرات نهایی را با شرکت سازنده، یعنی شرکت برادران وارنر (Warner Bros) انجام داد و برای بازی در نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی انتخاب شد. تام پارکر زمانی که پریسلی هنوز خواننده سرشناسی نشده بود، او را کشف کرد. پارکر نقش مهمی در شهرت یافتن پریسلی داشت و به این خواننده کمک بسیاری کرد که از جمله آن می‌توان به بستن قرارداد فروش آلبوم با کمپانی RCA اشاره کرد که رقم این قرارداد در آن زمان بی‌سابقه و یک رکورد بوده است. همچنین پارکر نقش مهمی در موفقیت پریسلی در دوران بازیگری او نیز داشته است.

وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم The Great Gatsby، است. لورمن پس از ساخت فیلم The Great Gatsby و اکران آن در سال ۲۰۱۳، سریال The Get Down را برای سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) ساخت و او اکنون قرار است بار دیگر به سینما بازگردد. مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم زندگینامه الویس پریسلی قرار است در سال ۲۰۲۰ در کوئینزلند در استرالیا آغاز شود. آخرین فیلمی که از این کارگردان روی پردهٔ سینما اکران شده است، فیلم اقتباسی The Great Gatsby بود که براساس رمانی با همین عنوان به‌قلم اف. اسکات فیتزجرالد ساخته شد؛ در این فیلم بازیگرانی چون لئوناردو دی‌کاپریو، توبی مگوایر، کری مولیگان، جوئل اجرتون و الیزابت دبیکی حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم لورمن در هشتادوششمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت جوایز بهترین طراحی صحنه و بهترین طراحی لباس شد که هر دوی این جوایز را به‌دست آورد. اقتباس سینمایی The Great Gatsby چندان مورد رضایت منتقدان قرار نگرفت و با بودجهٔ تقریباً ۱۹۰ میلیون دلاری، فروشی ۳۵۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.

شرکت برادران وارنر تأیید کرد که این فیلم زندگینامه خواننده مشهور و فقید که اکنون بدون نام است، قرار است در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر  ماه ۱۴۰۰) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده