نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷

تام هنکس نقش مدیر برنامه‌های الویس پریسلی را در فیلم جدید باز لورمن بازی می‌کند

تام هنکس قرار است نقش مدیر برنامه‌های الویس پریسلی را در فیلم زندگینامه این خواننده فقید به کارگردانی باز لورمن بازی کند.

کمپانی برادران وارنر در حال ساخت فیلمی زندگینامه‌ای براساس الویس پریسلی، خواننده و موسیقی دان افسانه‌ای ۵۰ و ۶۰ میلادی است که باز لورمنِ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Great Gatsby (گتسبی بزرگ)، فیلم Australia (استرالیا)، فیلم Moulin Rouge (مولن روژ) و فیلم Romeo + Juliet (رومئو + ژولیت)، وظیفه کارگردانی این فیلم بدون نام را بر عهده خواهد داشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریگ پیرس، نویسنده فیلم The Great Gatsby، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم زندگینامه الویس پریسلی مشخص شده است. تام هنکس، بازیگر برنده دو جایزه اسکار، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد برای بازی در نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های مشهور الویس پریسلی است. 

باز لورمن

پارکر زمانی که پریسلی هنوز خواننده سرشناسی نشده بود، او را کشف کرد. پارکر نقش مهمی در شهرت یافتن پریسلی داشت و به این خواننده کمک بسیاری کرد که از جمله آن می‌توان به بستن قرارداد فروش آلبوم با کمپانی RCA اشاره کرد که رقم این قرارداد در آن زمان بی سابقه و یک رکورد بوده است. همچنین پارکر نقش مهمی در موفقیت پریسلی در دوران بازیگری او نیز داشته است. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که بودجه فیلم هنوز مشخص نیست، اما تعهد هنکس باعث خواهد شد تا استودیو به پیشرفت پروژه و سرعت بخشیدن به مراحل ساخت آن علاقه‌مند شود. لورمن امیدوار است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول امسال انجام شود. هنوز تاریخی برای اکران فیلم زندگینامه الویس پریسلی تایید و اعلام نشده است.

هنکس چندان با بازی در نقش چهره‌های سرشناس غریبه نیست و پیش از این، او نقش بن برادلی در فیلم The Post (پست)، چسلی سولنبرگر در فیلم Sully (سالی)، کاپیتان ریچارد فیلیپس در فیلم Captain Phillips (کاپیتان فیلیپس)، والت دیزنی در فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) و جیمز لاول در فیلم Apollo 13 (آپولو ۱۳) را بازی کرده بود و همچنین او به تازگی نقش آقای راجرز را در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) بازی کرده است. فیلم Greyhound (گری هوند) و انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴)، از دیگر کارهای جدید هنکس است که برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده‌اند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده