نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ اکران جدید فیلم Chaos Walking اعلام شد

شرکت لاینزگیت تاریخ اکران جدید فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند و دیزی ریدلی را تایید و اعلام کرده است.

ماه فروردین سال گذشته بود که اعلام شد بخش زیادی از فیلم Chaos Walking (هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد) قرار است دوباره فیلم‌برداری شود و در اردیبهشت امسال شاهد انجام فیلم‌برداری دوباره گسترده این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران جدید این فیلم اعلام شده است. شرکت لاینزگیت اعلام کرد که فیلم Chaos Walking قرار است پس از یک تأخیر طولانی در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن ۱۳۹۹) اکران شود و حدود یک سال دیگر باید منتظر اکران این اثر باشیم. فیلم Chaos Walking پیش از این، این فیلم برای اکران در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود و حال شاهد یک تأخیر نزدیک به ۲ سال هستیم. بخشی از این تأخیر طولانی ناشی از درگیر بودن تام هالند در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و دیزی ریدلی در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) بوده است.

مجموعه Chaos Walking

تام هالند در نقش تاد هیوت، دیزی ریدلی در نقش وایولا اید، مدس میکلسن در نقش دیوید پرنتیس، دمیان بیچیر در نقش بن مور، کورت ساتر در نقش سیلیان، نیک جوناس در نقش دیوید پرنتیس جونیور، دیوید اویلوو در نقش آرون و سینتیا ایروو در نقش هیلدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Chaos Walking حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم داستان شخصیتی به‌نام تاد هیوت را روایت می‌کند. او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید هم‌مسیر می‌شود؛ اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است.

وظیفه کارگردانی فیلم Chaos Walking بر عهده داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) بوده است. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط چارلی کافمن، لیندزی بیر، جیمی لیندن، جان لی هنکاک و گری اسپینلی نوشته شده که توسط پاتریک نس، خالق رمان Chaos Walking بازنویسی شده است. گفته می‌شود که لاینزگیت در حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار در ابتدا هزینه کرده بود و برای فیلم‌برداری دوباره آن نیز حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه شده است، اما لاینزگیت امیدوار هست تا فیلم Chaos Walking به یک مجموعه برای آن‌ها تبدیل شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده