// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

انتخاب مدس میکلسن به عنوان نقش منفی فیلم Chaos Walking

مدس میکلسن در تریلر علمی تخیلی گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) در نقش منفی کار ظاهر خواهد شد.

مدس میکلسن، ستاره‌ی فیلم‌هایی نظیر شکار (The Hunt) و سریال تلویزیونی هانیبال (Hannibal) در تریلر علمی-تخیلی گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) به دیگر بازیگران فیلم، دیزی ریدلی و تام هالند پیوست. داگ لیمان که به تازگی کار ساخت فیلم «ساخت آمریکا» (American Made) را به پایان رسانده، کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد داشت و گری اسپینلی (American Made)، جان لی هنکاک (Snow White and the Huntsman) و جیمی لیندن (Money Monster) نیز فیلمنامه‌ی نهایی کار را خواهند نوشت. این در حالی است که نگارش نسخه‌ی اولیه‌ی فیلمنامه بر عهده‌ی فیلمنامه‌نویس مشهور سینما، چارلی کافمن بوده که آثار خلاقانه‌ای همچون انومالیسا (Anomalisa) و درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) را در کارنامه دارد. آلیسون شیرمر (Rogue One)، داگ دیویسون (The Departed) و اروین استاف (Edge of Tomorrow) به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه فعالیت خواهند داشت.

داستان گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) درباره‌ی شهری به نام پرنتیستاون است که زنان آن، بر اثر ویروسی اسرارآمیز با نام نویز از بین رفته‌اند و این منطقه در اختیار مردانی است که به واسطه‌ی تاثیرات همین ویروس، توانایی این را پیدا کرده‌اند تا افکار یکدیگر را بشنوند. در این میان، جوان‌ترین عضو این شهر که تاد (هالند) نام دارد، یک ماه پیش از رسیدن به سن مردانگیش، با اسرار وحشتناکی روبه‌رو می‌شود و تصمیم می‌گیرد که برای نجات خود از این منطقه به همراه سگش دست به فرار بزند. در ادامه‌ی ماجرا در شرایطی که چند تن از مردان شهر در پی تاد هستند، او در طول مسیر با دختر مرموزی به نام وایولا (ریدلی) آشنا و با وی همسفر می‌شود. میکلسن در این فیلم در نقش شهردار بی‌رحم پرنتیستاون ظاهر خواهد شد.

این اثر بر اساس رمان‌های سه‌گانه‌ی Chaos Walking نوشته‌ی پاتریک نس ساخته خواهد شد که حال و هوایی آخرالزمانی دارد. نخستین رمان این مجموعه تحت عنوان The Knife of Never Letting Go در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسید و دو قسمت بعدی آن با نام‌های The Ask and the Answer و Monsters of Men به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ منتشر شدند.

Chaos Walking

میکلسن دانمارکی که سال گذشته با بازی در فیلم‌های پرفروش دکتر استرنج (Doctor Strange) و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) بیش از هر زمان دیگری در معرض توجه علاقه‌مندان به سینما قرار گرفت، به تازگی تصویربرداری فیلم  قطب شمال (Arctic) به کارگردانی جو پنا را به اتمام رسانده است. او در این فیلم نقش مردی را ایفا کرده که به تنهایی در قطب شمال رها شده و به دنبال رسیدن کمک است. او به زودی باید تصمیم بگیرد که در همان اقامتگاهش باقی بماند یا به امید یافتن راه نجات، سفری مرگبار را آغاز کند.

کمپانی لاینزگیت زمان آغاز اکران عمومی گذر از هرج و مرج (Chaos Walking) را روز اول مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اعلام کرده است. تصویربرداری این اثر از اواخر تابستان در شهر مونترال آغاز خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده