نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

فیلم Chaos Walking به صورت گسترده دوباره فیلمبرداری خواهد شد

بخش‌های زیادی از فیلم Chaos Walking با بازی دیزی ریدلی و تام هالند، قرار است دوباره فیلمبرداری شود.

از تابستان سال گذشته فیلمبرداری و تولید فیلم «هرج و مرج گام برمی‌دارد» (Chaos Walking) با بازی دیزی ریدلی و تام هالند، آغاز شد و این فیلم اخیرا وارد مراحل پس از تولید شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم سینمایی که اقتباسی از یک رمان پرفروش است، منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پاتریک نس، خالق رمان Chaos Walking، در حال مذاکره برای پیوستن به چارلی کافمن، لیندزی بیر، جیمی لیندن، جان لی هنکاک و گری اسپینلی، فیلمنامه‌نویسان فیلم Chaos Walking برای بازنویسی برخی از صفحه‌های اصلی فیلمنامه فیلم برای فیلمبرداری دوباره است. فیلمبرداری دوباره این فیلم قرار است به‌صورت گسترده انجام شود.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking حدود ۲ تا ۳ هفته طول بکشد، اما با توجه به برنامه کاری بسیار شلوغ دیزی ریدلی و تام هالند، ستارگان اصلی فیلم، فیلمبرداری دوباره این فیلم تا ماه دسامبر امسال یا ژانویه ۲۰۱۹ (آذر تا بهمن امسال) امکان پذیر نیست. هالند در طول سال ۲۰۱۸ درگیر فیلمبرداری دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) خواهد بود که در طول تابستان قرار است انجام شود. همچنین ریدلی نیز در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) حضور دارد که فیلمبرداری این فیلم از تابستان امسال آغاز می‌شود و احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۸ طول خواهد کشید.

daisy ridley and tom holland

تام هالند در نقش تاد هیوت، دیزی ریدلی در نقش وایولا اید، مدس میکلسن در نقش دیوید پرنتیس، دمیان بیچیر در نقش بن مور، کورت ساتر در نقش سیلیان، نیک جوناس در نقش دیوید پرنتیس جونیور، دیوید اویلوو در نقش آرون و سینتیا ایروو در نقش هیلدی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Chaos Walking حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم داستان شخصیتی به‌نام تاد هیوت با بازی تام هالند را روایت می‌کند. او پس از اینکه متوجه می‌شود برای فرار از زادگاه خود هیچ راه انتخاب دیگری ندارد با دختری به نام وایولا اید با بازی دیزی ریدلی، هم‌مسیر می‌شود؛ اما سگ او به مراتب قابل اعتمادتر از این دختر است.

فیلم Chaos Walking قرار است در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۰ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود اما با توجه به وضعیت فیلمبرداری دوباره فیلم، احتمالا اکران این فیلم با تاخیر مواجه خواهد شد. کارگردانی فیلم Chaos Walking بر عهده داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) بوده است و کمپانی لاینزگیت مسئولیت تولید و انتشار آن را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده