نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

کارگردان فیلم Don't Breathe به داگ لیمان در فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking کمک می‌کند

فده آلوارز، کارگردان فیلم Don't Breathe به داگ لیمان در فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند و دیزی ریدلی، کمک خواهد کرد.

مدتی است که مراحل فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking (هرج و مرج گام برمی‌دارد) آغاز شده و مدتی پیش نیز شاهد انتشار تصاویری از پشت صحنه آن بودیم. طبق گفته منابع نزدیک به فیلم، نسخه اصلی فیلم غیر قابل تحمل و تماشا توصیف شده و حال برای حل مشکلات اثر، فیلمنامه اصلی این فیلم که توسط چارلی کافمن، لیندزی بیر، جیمی لیندن، جان لی هنکاک و گری اسپینلی نوشته شده بود، توسط پاتریک نس، خالق رمان Chaos Walking بازنویسی شده که با توجه به حضور ستارگان اصلی این پروژه در دیگر پروژه‌ها، مراحل فیلمبرداری و تولید دوباره این فیلم با تاخیر نسبتا طولانی آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک کارگردان دیگر به فیلمبرداری دوباره این فیلم کمک می‌کند. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، فده آلوارز، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Evil Dead (مرده شریر)، فیلم Don't Breathe (نفس نکش) و فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت)، به‌عنوان مشاور به تیم تولید فیلم Chaos Walking اضافه شده است.

Chaos Walking

آلوارز پس از تقاضای کمپانی لاینزگیت و داگ لیمان، کارگردان فیلم، به تیم فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking اضافه شده و کار او اکنون نیز با خواندن و بررسی صحنه‌های اضافه‌ای که لیمان آن‌ها را نوشته و ساخته، آغاز شده است. گفته می‌شود که او یادداشت‌های بسیار زیادی را در مورد منابع فعلی فیلم و اینکه این دو کارگردان چگونه در ادامه باید با هم کار کنند و چگونه این کارها باید انجام شود، در اختیار دارد. آلوارز اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلم Chaos Walking حضور دارد که حدود سه هفته طول خواهد کشید که هزینه آن ۱۵ میلیون دلار برآورد شده است و آن‌ها امیدوار هستند تا به بهبود گسترده کیفیت نهایی فیلم کمک زیادی کند. لیمان در گذشته نیز تغییرات وسیعی را در فیلم‌های خود انجام داده بود، اما این مورد کمی نادر است. لیمان پیش از این در فیلم Mr. and Mrs. Smith (خانم و آقای اسمیت) پس از آشنایی با آنجلینا جولی، تغییرات زیادی را در این فیلم ایجاد کرد که باعث عقب افتادن فیلمبرداری این فیلم شده بود. 

Doug Liman

همچنین بخش‌های زیادی از فیلمنامه فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) که لیمان کارگردانی آن را بر عهده داشت، نیز بازنویسی شده بود که حال فیلم Chaos Walking نیز دچار مشکلات مشابه شده است. لیمان به‌عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده به این فیلم اضافه شده و بسیاری امیدوار هستند تا این فیلم را از بن بست فعلی خارج کند. فیلم Chaos Walking در حال حاضر تاریخ اکرانی ندارد و در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون تام هالند، دیزی ریدلی، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، کورت ساتر، نیک جوناس، دیوید اویلوو و سینتیا ایروو هستیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده